Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vasen oikea

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Papu, 13 Syyskuu 2005.

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Lintukuvia ei ole tullut juurikaan otettua, tänä kesänä ekat harkat ja eka tipukuva netissä ;)

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kuvassa on hyvää tuo että pää on terävä. Siivet on todella hyvin sitten epäteräviksi jääneet ja liikkeen vaikutus jäänyt. Vaikka tuo nyt on hiukan yläsuunnasta niin ei se minusta ihan pilaa kuvaa kuitenkaan kun katse on selkeästi vielä hyvään suuntaan. Hiukan värimaailma on valju eli sään syytä. Ihan ok kuva minusta ja varsinkin ihmiseltä joka ei niitä kuvaa varsinaisesti. Hyvä otos.

3. Papu

Papu

789
    0
    0
    Sentään positiivinen kommentti. Itse arvelin, että tulee vähintään tunti turpaan ;)..

Juu ja värimaailma on tosiaan valju, vaikka yritin sitä innolla lisätä (tulos plus miinus nolla näillä photaritaidoilla).

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    jotenki toimii hyvin nimen kanssa. Mua naurattaa. Kiitos Pirjo!

5. Minä pidän siitä, että tässä lintukuvassa tapahtuu jotain pelkän teknillistaiteellisen estetiikan sijasta.

6. Mahe

Mahe Member

454
    3
    18
    Jotenkin tuo katseen suunta ja linnut "ilme" yhdessä hätäisen lähdön kanssa saa hymyn naamalle, tulee kaikenlaisia mielikuvia. Olen vissiin lukenut liikaa eläinsatuja lapsena kun tuppaan aina inhimillistämään elukoita näissä kuvissa :)

Teknisestikin ihan kelpo.

7. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Hyvin tulee liike esille pään ollessa fokuksessa ja liki skarppi.

8. kyllähän tämä hyvä on, mutta toi "lintuperspektiivi" latistaa tunnelman tyvärr..

9. Jos tässä olisi käytetty sarjatulta, voisi olla hauskaa jos varjo ja tipu olisivat eri kuvista ;-)