No pistetääs pitkästä aikaa jotain muuta esille kun maisemaa. Pieni mutta sitäkin pippurisempi neitokainen pikkumyykohtauksen kourissa... Filminä Rollei Superpan 200
Vs: Pikkumyy Ilmeestä täydet pojot. Hieno. Kuten todettu, kameroissa on niitä säätöjä just tarkentamista ja syväterävyyden hallintaa varten. Epäskarppius vaivaa. Kirkkain pikseli on arvoa 191, siellä olis vielä yli 60 tasoa käytettävissä, jos ei tykkää noin harmaasta. Makuasia, mutta minä en tykkää.
Vs: Pikkumyy Noh tuo harmaus on helppo korjata... jopa minulle. Jotenki se vaan tuntu toimivan mun mielestä isompana versiona, mutta pienempi on munki mielestä hieman harmaa. Tiedä sitte miks... Skarppiuden puute on osittain usm:in puutetta ja osittain johtuu siitä että otin tuon käsivaralta ja aika oli noin 1/30 s 135 mm linssillä täydellä aukolla... Onneks ei ollu krapula. Tässä pikkusen paranneltuna tuo kuva. Kiitos kommenteista.
Vs: Pikkumyy Tykkään suuresti. Se eka "harmaa" versio toimii minun silmääni paremmin, mutta en kiistä etteikö kyse olisi makuasioista. Miten kehitit? (nimimerkillä samaa filkkaa kaapissa)
Vs: Pikkumyy Uitin siinä Rollei High Speed kehitteessä. Sekotussuhde oli purkin kyljessä oleva laimein vaihtoehto, eli olikos se nyt sitten 1+15. Agitointi ensin alkuun 30 s, ja sitten 5 s 30 sekunnin välein.