Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Leevi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana diagonal50, 30 Elokuu 2006.

1. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Käsitarkennus alkaa tässä iässä tuottaa hankaluuksia ;)

2. .

.

212
    0
    0
    ..tuosta käsitarkennuksen ikääntymisestä voisi veistellä hymiöiden täyttämää sanailua vaikka kuinkakin paljon, mutta siihen emme sentään sorru tällä kertaa, sorry. tämä johtuu osittain siitäkin, että olemme olevinamme ikääntyneitä asiantuntijoita monessa muussa touhussa, mutta ei juuri tälläkään saralla.....=)

raitin pulelta noin julkaistuna ainakin iso siivu pois, ja vois jopa harkita hyvinkin tiukkaa neliötä tohon rajaukseen. siis silleen että että myös osa pojan leukaa menisi myös vekes. tämä siksi(kin), koska tällä nuorella miehellä on silmät joilla näkee ilman klaseja luultavasti hesasta klaukkalaan ja takaisinkin ! eli ne on se Juttu täss kuvassa mun mielestäni. taustaa vielä mucho tummemaksi konstilla ja kolmannella, ja siinä olisi yksi mahis irroittaa tästä, muuten Erittäin hyvin käsin tarkennetusta...=)...muotokuvasta se.. toisenmoinen näkemys....!!

3. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Kiitos kommentista!

Otin myös tiukemmin rajatun version, mutta oli niin läheltä otettu että kasvoihin tuli jo lievää "vääristymää". Olisi pitänyt kuvata pidemmällä polttovälillä.

Muuten kyllä olen samaa mieltä, että joissain tapauksissa todella tiukka rajaus on paikallaan.

Oikean laidan tyhjästä alueesta... Jotenkin, jos sen rajaa pois, kuva ei ole enää sama! Makuasia... (neliömäiset kuvat pitää ottaa Rolleiflexillä!)
    Taustan tummuus olisi pitänyt huomioida jo kuvausvaiheessa.

Jukka

4. Klassillinnen pohjoisikkunacase! Tämähän on hyvä. Vähän gåssi etäämmäksi taustasta? Itse olisin rajannut toisin, mutta tämä toimii näinkin.

T. Kerkko.