Valon kaupunki-tapahtuman avajaiset Jyväskylässä. Kävin opettelemassa D800:n käyttöä. Hyvinhän se kävi, melko samoin, kuin D700, joka nyt jää kakkosrungoksi. Jalustan jätin kotiin tarkoituksella. 70mm 1/25s ISO6400 kapa
Vs: 85. kuva. Lisätään yksi hieman lennokkaampi. Tämäkin on testikuva, joka on otettu myös muussakin, kuin testitarkoituksessa. Vaikka olenkin miespuolinen valokuvaaja, niin osaan silti ajatella joskus kahta asiaa yhtäaikaa: esimerkiksi testiä ja sitä oikeaa kuvaamista sen testi siivellä. Tai päinvastoin. Kapa
Vs: 85. kuva. Tuosta kakkosesta kun sutis noita taustanaamoja piiloon, niin olis hyvän jälkeinen parempi.
Vs: 85. kuva. Hienoo jälkee tekee uusi kamerasi. Kakkos kuva on mielenkiintoinen, mun mielestä noi taustalla olevat nassut sopii hyvin kuvaan.
Vs: 85. kuva. Kai sitä kuka tahansa on ihmeissään, kun tuollaista katselee. Etualan ilmakitaran soittaja on hiukan eri sfääreissä kuin daideellisemmat kollegansa. Kenen suunnittelema ja valaisema esitys tämä oli?
Vs: 85. kuva. Ajoitus on mestarillinen, samanaikaisesti suljettu ja avoin hahmo, kuin heittävä ja pysäyttävä hahmo, kuin tulen variaatioita. Katsojathan tuohon oikeesti kuuluu, ellei sitten kuvata tanssiesitystä lavalla. Eipä tule mitään korjailuajatuksia. Kuvakokoa kasvattamalla vain paranee. Väritkin kutkuttaa. Ellei tekijä sitten itse innostu näyttämään kuvasarjaa.. t.manual
Vs: 85. kuva. Oli odottelua, että menisi etutanssija valolinjalle. Sopivasti sitten meni ja valoa hieman kasvoillekin. En laukaissut sarjaa viidenkymmenen kuvan verran. Minulle riittää kaksi. Katsojat ovat olennainen osa kuvaa. kapa
Vs: 85. kuva. Valosuunnittelu Kari Kola. Koreografiasta ei hajuakaan, Tanssijat luulisin olevan jyväskyläläisestä tanssikoulu Sarasta. Olivat tanssijat sen verran teinejä. Minulle tuo ilmakitara tuli kuvaa katsoessa kanssa mieleen. Näin tapahtuu, kun tallennetaan hetki tapahtumasta. Tuohon voisi laittaa kuvatekstin ilmakitaratapahtumasta ja markkinoida maailmalle kapa