Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pikaista apua!!!!

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana Olli Knuuttila, 21 Maaliskuu 2019.

1. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    Yhdistelin ulkoisia levyasemia usb-liittimiin uudelleen, kun lisäsin ulkoisia levyjä. Samassa yhteydessä entinen E-asema (kyseessä siis win10-kone) sai uuden tunnuksen H. Nyt jo käynnistyksessä error-ilmoituksia ja myöskään Lightroom ei käynnisty, kun kaipaa TEMP-asemaksi E:tä. Miten saan tuon nykyisen H:n nimettyä takaisin E-asemaksi, olisi pakko saada tänään editoitua muutama kuva???

2. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Poikkeuksellisesti löysin tähän itse ratkaisun. Kiitos kuitenkin niille, jotka olisivat auttaneet, jos olisivat ehtineet...

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    Buu. Huono. Peukku alas.

4. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    ei mulla ole varaa eikä haluakaan vaihtaa toimivaa, jota mä osaan käyttää... (ainakin silloin, kun en itse sotke.) on mulla Applen vehkeistä Ipad ja Iphone, en mä niitä mitenkään vastusta, mutta PC:llä mä olen kuvankäsittelyn tehnyt aina, ja taidan tehdä niin kauan kun homma pelittää... kovin huono olen muuttamaan, ellei ole oikein hyvää syytä.

5. Est

Est Well-Known Member

17 668
    1 941
    113
    Edit: Se mun juttu saattoikin ollakin ihan eri juttu (poistin tekstin)

Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu 2019
  6. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Mirrored tykkää tästä.
  7. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 305
    393
    83
    Niin minäkin arvelen. Jossain päivityksessä Windows oli erheellisesti saattanut varata asematunnuksen järjestelmäosiolle.

8. Est

Est Well-Known Member

17 668
    1 941
    113
    Jotain tommosta se tais justiinsa olla. Ihmettelin ja pähkäilin... siitä on jo aikaa

9. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 305
    393
    83
    Jollen väärin muista, niin taisi koskea poikkeustapausta ja käyttöjärjestelmäversion vaihtamisen jälkeistä palautusosiota, kun vaihto oli tehty niin sanotusti lennosta vanhan käyttöjärjestelmäversion päälle. Tai sitten en muista sinne päinkään.