Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Valot

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 20 Kesäkuu 2011.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Vs: Valot

Tykkään, mulle toimii hyvin tällainen puolisiluetti.

3. Vs: Valot

Juu ja mä tykkään tästä oikeesti tosi paljon.
    Hirmu hyvin on toi naaman siluetti saatu tuohon. On hienoa miten pelkkä siluetti kertoo niin paljon ja saa ajatusta liikkeelle.
    Ja kirkas nuotti & valo selän puolella kans sopii mun mielestä.
    Lattian ja verhon sävyt on hiton hyvät ja toi lattian ja verhon raja on oikeessa kohtaa.
    Ainoo mikä vähän sieppaa, on että toi verhossa oleva valo on vähän turhan jyrkkäreunainen, vie huomiota nyt.

Peksilli-disclaimer: Kommenttini ovat amatöörimäisiä ja mahdollisesti täysin asiattomia. Niitä ei kannata alkaa lukemalla lukemaan. En ole opiskellut mm. taidehistoriaa enkä plastisen sommittelun perusteoksia. Kunhan tykkään katsella kuvia - joistan kuvista nautin ja toisista en.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Hemmetin hienoa Jukkista taas vaihtteksi, pidän minäkin, sellainen mystinen. Mielikuvitusta kiihottava kuva, ainoa mistä nilitän on tuo vasen läreuna, siitä pikkusen vuotaa valoa, kontrasti on siellä huomattavan matala, korjaa se fotarissa, niin se siinä, kuten Mertaranta sanoisi.

Tällattisia ajatuksia tuli

5. Vs: Valot

Juu siellähän on joku ladonoven varjokin? Fotaria kehiin, juu =)

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Kevyemmillä tehoilla ja taustat pehmoisiksi. Tuo verho ei ole kuitenkaan kovin kaunis.

Kieltämättä ihan positiivinen yllätys kuitenkin.

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kiitoksia kommenteista.
    Itsekin pidän tästä hippusen.
    T Jukka