Edit: linkki editoitu, ei avaudu enää Flickriin. Sorry. Jukka75:n kuvan inspiroimana vietin hetken vuoden viimeistä päivää Photoshopissa ja katsoin, mihin kirkkaalla, auringonpaisteisella päivällä otettu keski-suomalainen järvimaisemakuva johtaa. Vaatimatonhan tämä on Jukan satumaailmaan verrattuna, eikä tarkoitettu kilpailemaan sen kanssa, mutta inspiraatio tuli hänen kuvastaan ja muutenkin pidän tällaisesta pari askelta todellisen toisella puolella olevasta näpertelystä silloin tällöin. Blizzard by Mika Latokartano, on Flickr
Vs: Pyry No? Pahalla päällä? Onhan siinä ihan tunnelmallinen meininki, stitsausta ja vähän photoshoppausta. Porvoon makasiinikuva oli napakymppi, mutta ei tämäkään mikään huono ole...
Vs: Pyry Kiitos, niffe. Ei kritiikki tosin miestä tai kuvaa pahenna, päinvastoin. Lisäksi ihmiset pitävät erityyppisistä kuvista ja tyyleistä. Kokeneempien silmä on vielä kriittisempi ja tällainen tyyli ei varmasti ole kaikkien mieleen. Ei tämä omasta mielestänikään ole mikään mestariteos, kaukana siitä, mutta olen niin amatööri että jos laittaisin jakoon vain kuvia joihin olen täysin tyytyväinen, en varmaankaan olisi jakanut ensimmäistäkään. Tykkään kuitenkin jakaa oman tasoisiani kuvia ja kaikissa jotka jakoon laitan, on puutteineenkin - jotka yleensä tiedostan oikein hyvin - aina jotakin, josta olen itsekin pitänyt. Toivottavasti taso ajan myötä nouseekin.
Vs: Pyry Mitä suotta pyytelet Eniten vittuttaa ne jotka linkkaa Flickriin suoraan kuvaan josta ei pääse streamiin. Eli mieluummin sinne Flickriin