Vs: joku makro vielä Värimaailma on kiehtova. En tiedä miksi, mutta pidän tuosta lukkikuvasta. Hyvä asia on se, että otuksille jätetään tarpeeksi ilmatilaa ympärille. Jotkut lintukuvaajat varsinkin sortuvat kuvaamaan "kuvan täydeltä" tirppaa. Sen olen itse huomannut, että sommittelussa on aina hiomista, varsinkin mitä pidempään on kuvannut...
Vs: joku makro vielä Vau. Meinasin alkaa kertomaan suosikkeja mutta kaikki ovat oikein hyviä, omilla ansioillaan. Ensimmäinen, kolmanneksi viimeinen ja hienot punaiset. Olipas mukava nähdä. - E
Vs: joku makro vielä Hienoja ovat.Upeat värit ja sommittelu/valaisu kohdillaan. Viimeinen on suosikki värien vuoksi ja kakkonen hyvä kakkonen. Ykkönen on myös vaikuttava. Olisi kiva kuulla tosiaan millaisella kalustolla kuvattu. Itse meinaan nyt lomalla yrittää vähän makroilla.
Vs: joku makro vielä Mitä sitä lisäämään, tässä edellisessä kommentissa on kaikki oleellinen, aivan upeita makroja. OIkeastaan pitäisi nähdä vielä isompana, niin tekisi oikeutta kuville paremmin kuin nämä onnettomat nettikuvat.
Vs: joku makro vielä Samma på svenska... Eivät nämä kommentoimalla parane. Sinulla tuntuu olevan joku käsittämätön kyky hallita valoa ja taustaa näissä lähikuvissa.
Vs: joku makro vielä Onko kaikissa kuvissa käytetty jalustaa vai oletko onnistunut ottamaan käsivaralta nämä? Itselläni aika vasta hankittuna 150mm macro ja käsivarakuvaaminen ei tahdo oikein onnistua kuin aurinkoisella ilmalla. Salamaa en vielä ole saanut hankituksi. Ps. Viides kuva aiheuttaa mulle sellaisen harhan että ihan kuin olisi hyönteinen saanut sorsalinnun pään, piti pari kertaa sitä katsoa
Vs: joku makro vielä Muistaakseni on kärpäskuva ainoa käsivaralta kuvattu, mutta käsin tarkennettu sekin. Ei tunnu sillä autofokuksella tekevän noitten loittojen kanssa yhtään mitään. Salamaa ei näissä ole käytetty.