Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Mä myönnän sen, etten usein ymmärrä tai pysy kärryillä puolestakaan piilolasin tekstistä. Esim. ylläolevasta en nyt oikein hahmota mitä toi tarkoittaa. Onko sulla siis joku missio täällä, että pariin ketjuun kirjoitat elämäntarinasi? Edelleen kysymys kuuluisi, että minkä ihmeen vuoksi niin teet? Harjoittelet jotain omaelämäkerran kirjoittamista internetissä kamerafoorumilla? Edelleen, ei mulla ole mitään tota sun kirjoittelua vastaan. Ihmettelen vaan mistä on kyse.
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" esimerkiksi riksa on jo oppinut aika hyvin mun metoodin: Tähän vastaus löytyy pölinästä nimeltä uusi aihe, mitä katselet. helmikuu 16, klo 09:20 Hyvin avaratava on Google haminassa, Häh? helmikuu 14. klo 9;20 En tiedä miten muut seuraavat omien juttujen kehittymistä. Silloin kun mun Prolabin saitin kävijäämäärä normaalisti on tuolla 15/20 hittiä per päivä sakut pani macolla linkin mun saitille kitos muutamien hyvien ständ kehitysten neuvojen, seuraavana päivänä oli laskuri näytämässä 350, eikä ollut pelkästään sakuista, oli ympäri maailmaa.Tsekkasin näiden mun jorinoiden saldon Tää Pyhä Kolminaisuus näyttää olevan nyt 299, Google Haminassa pölinä 336 ja Toi hittituote Mitä katselet näyttää 634. Ollanks täällä niin masokisteja että luetaan vastentahtoisesti???
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Ei se lukema tarkoita että jokainen olisi tekstin kokonaan lukenut. Sitä helposti kurkkaa että mitähän nyt...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Olen minäkin huomannut jo aikoja sitten sinun metodin, mutta et vastannut mun kysymykseen vieläkään...että miksi kirjoitat omaelämänkertaharjoitelmaa kamerafoorumille. Vai aloitatko vaan huviksesi ketjuja ja yrität saada ihmiset avaamaan ne mahdollisimman usein? Että mitä useammin ne avataan niin sitä enemmän saat jotain kuvitteellisia pisteitä, vai? No ei kait siinä, harrastushan se on pisteittenkin kerääminen. PS: Luin yllä olevan viestisi uudelleen ja taas jäi vähän hämäräksi, että mitä ihmettä toi Macon Prolab linkitys nyt tähän taas liittyy...?? Kirjoitatko juttujasi tänne siis siksi, että ihmiset löytäisivät Prolabin sivuille, vai? Eikö olisi helpompaa ostaa vaikka mainostilaa?
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Ei kun täällä ollaan niin sadistisia, että tehdään imaginäärisiä hittejä sotkemaan hyvää suunnitelmaa.
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Kaksi vastausta, rehellisiin kysymyksiin: Jrabbit, olet selvästi siinä kastissa missä Riksakin, eli ei pelkästään jyvällä vaan jo ytimessä ja Pmu: mainostila on ostettu ja maksettu. Se mainostila on juuri tämä ! Myös: mitä katselet? Myös Google Haminassa. ja se kenties kohta aloitettava: "Piilolasin kootut katumusharjoitukset" ( Sitten niitä on valitettavasti NELJÄ, jota pitää seurata samanaikaisesti...) Alkaa tulla jo vähän ikävä "JukkaPro:ta joka sentään oli aika yksiviivainen tyyppi...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Voih, tähän ei voi kun siteerata lempikirjailijaani aristograatti Donatien-Alphonse-Françoisia [QUOTE> [/QUOTE]
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Juh Huh, se menee sillä tavalla että toi pikku piiskajuttu on ihan piristystä jos alkaa haukotuttaan. Suu ammollaan sitä sitten seuraa. jos ei siitäkään synny mitään, sitten jo pitää vaihtaa puolta, ottaa fonisitin taidot kehiin ja alkaa luritteleen, Eiköhän ala jo kumpaakin puolta haukotuttamaan...Ei mitään B&W homaa, suoraan Black on black, tai back to ass
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Miksi vaihdoit black on black kuvan? No olihan se aika huono toteutus, kova salama, kohteen vasen olkapää ja tissi ihan tukossa...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Rikoin sääntöjä, tohkeissani taas jatkoin tuota nulikkamaisuuttani, ollaan sovittu T:een kanssa että muutamat on ylittämättömiä paikkoja täällä. Muuten olen noudattanut taas pitkään tuota yleistä, Kun lyödään, käännä toinen poskesi, sillä sielläkään ei ole mitään kipupistettä, se kipupiste on tuolla lyöjässä. Aivan simppeli sääntö, mutta vain senverran hämärässä, että vaatii jo pikkaisen meditaatiota avautuakseen. ja pmu, en ihan kaikkea selittänyt, mutta kysymyksesi ansaitsee myös aika perustavanlaatuisen vastauksen: On olemassa sana katharsis, joka on Keikkaa ja tarkoittaa puhdistautumis riittiä. Sen selityksen saat tuota "jumalan lahjaa, internettiä" käyttäen. Siitä on johdettu ajatus ja uskontosuunta "katarismi" , sen viimeisiä linnakkeita on Etelä Ranskassa oleva alue, missä kauniilla kukkulalla on kirkko jone KATAARIT menivät pakoon vainoja ja Inkvisiittion rovioita. jesuiitat ja sen ajan muut bandiitit tuikkasivat tuleen koko kirkon ja siinä olevat uskovaiset. Kukaan ei edes yrittänyt pois. Pitivät vaan toisiaan kädestä ja lauloivat niin kauan kun ilma pihisi. Siitä jäi alueelle niin mieletön voima Karman lakia ja muita viboja, että vielä tänään pelkkä visiitti paikalla puhdistaa. Siellä käy vuosittain mun Buddhisti ystäväni, siellä on erään suomalaisen taiteilijan HannuV:n ateljee , jossa "uskonveljet" täältä käyvät latautumassa. Hannuhan, paitsi, on aivan kärkipään kuvataiteilija, myös nyt palkittu kirjailija ja jo aikojen alusta oli mukana performanssi ryhmässä "Elonkorjaajat" jotka köyhinä opiskelijoina tienasivat rahaa melodramaattisilla musiikkiperformansseilla. Tekivät ryhmällä "Record Singers" uraa uurtavan nykymusiikkilevyn jossa oli Älppärikansi, mutta ei olleenkaan itse levyä sisällä. Möi kuin häkä... Löytyy kyllä Googlettaessa "Record Singers" nimellä Että sellaisi viboja. Aika pitkä alotus siihen syyhyn: Tämä täällä on mun omaa puhdistautumisriittiä, katharsista. Aika paljon halvempaa kuin psykiatrilla käynti. Sitäpaitsi vaatii hiukka rohkeutta ja luovimistaitoja ettei tule piipaa ja miehet paidan kanssa jossa on aika paljon remmejä... Ihan sivumennen, olen myös tajunnut, mitä merkitystä on niillä valtavilla ihmishahmo paasilla, joita sinne laaksoihin tuon "viimeisen taiston" jälkeen pystytettiin: ne on patsaita ja kuvia siitä järkähtämättömyydestä, mikä uskovien piirissä vallitsi. myös aika pelottavia. samaa on pääsiäis saarilla, englannin stonehengessä jne. Ne on muistomerkkejä uskosta ja sen järkähtämättömyydestä. Vähän kun paasikiven patsas tuossa hesassa, vastapäätä marskin patsasta. Kuvakieltä mutta ihan oikeata ytyä takana... (Ei mitään New Age lepattelua, "kalifornian tautia") Jos vielä jatkais tuosta: "Ei ainoastaan leivästä" aiheesta ja panis kehiin aitoa kalifornian "Mielenlajennusta", mutta varoitan, ei heikkohermoisille eikä neideille vaikka Kuikuri odottikin tuota runkkukuvaa. kelli on 5:12 ja uni ei tule silmään ja pallikin pakottaa jo. Olisko tästä apua? www.keezmovies.com/43426X eiköhän lähetä jäähylle, tai ainakin unten maille (Arpokaa itse tuo viimeinen numero, se on yhden ja kymmenen välillä, aika lähellä tuota viimeistä, tosihelppo linkki näpytellä tuosta alusta ihan suoraan, jos huvittaa, sillä seksi, melkein kaikissa muodoissaan, on itse asiassa noita makeimpia, ja yleensä ilmaisia huveja ,ja katalysaattoreita, mitä ihmislapselle on annettu. Sanon lapselle, sillä sitten kun se alkaa kokonaan haukotuttamaan, ollankin jo UKKOIÄSSÄ) Mua alkoi jo haukotuttaan jo puolessa välissä. pankaa ääni täysille, jos asutte opiselijakämpässä. uskon että ei siellä muuallakaan nukuta sen jälkeen) Niin, muuten, säije joka kannattaa lukea uudelleen jos haluaa vähän enemmän faktaa, on tuo Riksan , mun "aseenkantajan" (Don Quiote , ja ei tasavarmasti Don Quiqueiren!!!)aloittama "Kuvaa ja jorinaa" , muiden kuvaketjussa. mutta se meni ihan munilleen, kun ei ollut säännöt kirkkaana mielessä. Täytyy kuitenkin käydä vilkaisemassa missä kuosissa se on nyt. Kävinpä, ei mitään enää, mutta siirryin siitä koukkaamaan ja katsomaan että mitä muistin kouluajalta tuosta maailmankirjallisuuden klassikosta. Osui kuin nenä päähän. käykää itse googlettamassa; Don Quiote, minä: idiootti, joka vähän liikaa kirjoja ahmittuaan valjastaa vanhan ruunansa Rosinatellansa,(kameralaukku) ja löytää ruostuneen haarniskan ("gurun" savuverho) ja alkaa valloittaa maailmaa, Mukaan lähtee sen suht yksinkertainen, mutta maanläheinen kaveri Sancho Pancha (ei kulje riksalla vaan hevosella sekin, ehkä ei HD:llä, niitä ei ollut silloin) joka laskee hyötyvänsä ruosteisesta ritarista matkan varrella. se osa (eka) on yhtä toikkarointia, toisessa sävy sitten muuttuu, kun Quiote sitten sairastuttuaan "valaistuu" ja näkee oman surkean tilansa. Uh huh, täytyy varoa tässä tuota Toista osaa. Ehkä EST on sittenkin oikeassa, painetaans nyt jalkajarrua ihan kevyesti, ettei tartte paniikkinappulaa painaa. Missäköhän tässä tarinassa on ne kaikki muut, esim se töllin tyttö, on joka näyttäytyy ekaksi unelmien prinsessana mutta Quiote kuitenkin hylkää kun haisee niin mahottomasti sillille ja muulle pilaantuneelle... Tässähän on kiva aasinsilta aiheeseen noi "Live barbiet" joita tuolla netissä tolla saitilla myös on osassa Web cam Girls. paljon kivempiä kun mun barbie, kun tekee mitä pyydetään.Eikä haise tolle sillille, jota myös "Kollikoiran Kaviaariksi" kutsutaan. No ehkä sekään ei kun sillä on toi musta Gorilla "Ken The Man" jolla on jo nyrkit tanassa valmiina täräyttään.. eikohän ihan oikeesti sanota " ADIOS MUCHATOS" ihan Don Quihotin kielellä... (Kun on tullut tuota "sisäistä puhdistautumista" mitä New Age kauppiaat tarjoo, aivan laimeassa muodossa,älkää unohtako sitä ulkoistakaan, muuten saattaa paljastua koko harrastuksen laatu)
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Valitettavasti en paljoakaan unohtele.. Ei sun nimi ole mun "vika" ;D Loppu viimeksi kaikki ovat sukua keskenään... (joku taatanan sukukirjakauppias soitteli ja mainosti julmetun kallista opusta "tiesitkö että oot M. Häkkiselle sukua" no. ei voisi vähempää kiinnostaa) Mä väännän tosta jotain tyyliin V.... A.... jahka ehdin... Pitää muistaa että ken on heistä kaikkein kaunein
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Ei oo KENISSÄ mitään vikaa, niinkuin ei tossa kameralaukun Kenissäkään. tuolla se seilaa taustalla, vähän naureskelee tavatessamme, että Huh Huh. onpa pojilla herkässä... laita vaan jotakin lohduttavaa, mäkin laitan kunhan tulen kaupungilta ton Gurdjeffin pläjäyksen : Pyhä kolminaisuus, ja elämän syvin olemus. sehän mun olisi pitänyt heti alkuun laittaa, olis säästynyt paljolta kirjoittamiselta.
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Katarismia Etelä-Ranskasta, Record Singers googleen, jotain rajua keezomovies videopätkää volat täysillä jotta naapurit herää, Don Quiote / idiootti, Web Cam Girls ei haise sillille. Jep, nyt selkis!
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" No niin Toivo ei ole kokonaan menetetty, taisit saada sen "homemovíen" puuttuvan numeronkin selville, Kuten sanoin : Gurun ohjeet ja opastukset on aina ilmaisia: Tämänkin saat kerätä ihan ilmaiseksi sun tarinarepertuaariin, jos alkaa kyllästyttään kollien kakka ja pillujutut: Gurdjieff, mun guru ja sen selitys kysymykselle "Oi Guru, Mikä On Elämän Syvin Totuus"?? Eli Gurdjieff (linkki edempänä, jossakin,laita Googleen...) istui sen vakiomestassa Pariisissa cafe De la Paix issa Champs Elyseellä. paikalle laahusti jenkkikakara, niitä 40 luvun lopussa parveili suorastaan Pariisissa Ernst Hemingwayn ja Henry Millerin vanavedessä. (Kummatkin Gurdjieffin kamuja) Nuori maankiertäjältä näyttävä skloddi tunki gurun ja sen oppilaitten kylkeen ja esitti ton ihan helposti ja käden käänteessä vastattavan kysymyksen yllä. Gurgjieff tiesi heti että missä mennään sanoi onko teillä sata Frangia (iso raha sillloin) totakai, eihän noi maankiertäjäpummit mitään tyhjätaskuja olleet, kunhan vain näytteli "etsiessään itseään " ja kirjoitellesaan pappansa rahoilla tuota ensimmäistä romaaniaan.pappahan oli irroitellut Pariisissa aivan kunnolla sen stadin vapautuksen jälkeen kun suklaalevyllä sai aivan mitä halusi, ja nailonsukilla saatoi jo vokotella aika upean ilmestyksenkin. Pojallehan teki vain hyvää "nähdä maailmaa" No Guru sai näppeihinsä kaksi viidenkymmenen Frangin seteliä, viittoi sivupöydästä huoran siihen eteensä. Tyrkkäsi sille sen toisen viisikymppisen. ja sanoi: vedä hameesi korviin ja levitä haaras. Otti poitsua kunnon niskaotteella ja työnsi sen hortsun pillun eteen noinparin sentin etäisyydelle. heilutti seteliä aikansa ja sitten tyrkkäs sen poitsun nenän suoraan sen huoran häpyyn. Pisti setelin taskuunsa ja istui takaisin paikalleen. kun poitsu oli jotenkin tolpinnaan sanoi: Tässä sulla on ELÄMÄN SYVIN OLEMUS. Pyhä Kolminaisuus, se on Pillu, sitä ilman ei olis mitään, ei tulevaa eikä menevää porukkaa ei mitään äksöniä. Koko homma olis seis. Sitten se toinen on Raha, ilman sitäkän ei tulisi mitään, jengi vain unelmoisi ja ajattelisi "tarttis tehdä jotakin". Sitten on noi kovat otteet, jos niitä ei joku käytä, edes joskus, ihan pelotteeksi, menis ihan hurlumhei, noi kaksi sais aikaan ihan täyden kaaoksen. Siinä on sulle (siis tuolla kahvilassa) elämän syvin olemus, Tie ja totuus, Riksa varmaan diggaa tätä, en tiedä muista, Ei mun vaimo ainakaan,Kirsillä on siinä ja siinä,kun tietää mun Joogaguruna mistä palikoista olen rakennetu. Kyllä me taksissakin tiedetään että kaikesta"kulttuurin pintasilauksesta" huolimatta asiat on suunilleen näin. Ainoa minkä lisäisin että nälkä panee myös liikkeelle, ruuan ja muiden huvitusten nälkä on se tärkein syy loppujen lopuksi miksi ihmiset käyttää niitä palveluja. Sitten on toi alkoholin ja varsinkin huumeiden sumeilematon himo, joka siinä ammatissa on oikeastaan ainoa paha miinus. siihenkin auttaa ihmis silmä ja tilannetaju. Koska aukaista ovi, ja koska ihan tylysti ajaa ohi ja varoittaa vielä kolleegojaan...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Tämän "osan" olet aiemminkin täällä julkaissut, mutta sittemmin poistanut(?)...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Kyllä Kyllä, Riksa,ajattelin että suoran toiminnan miehenä diggaisit kyllä tosta huumejutusta vielä ja sulle pmu, erikoisesti, kun näytät osaavan tuota päättelyä ihan itsekseen. En sano ettei täällä muitakin olisi, ja paljon mutta eivät aukaise sanaista arkkuaan. katsos, ihminen ja sen pääkoppa varsinkin on sellainen kone, jossaon valtavasti potentiaalia. sen näkee, kun ihminen joutuu tilanteesen jossa täytyy reagoida ja kokea nopeasti. itseasiassa monet kisalajit on tuon reagoinnin harjoittelua. mutta voi sitä pollaansakin eikä vain"aivoja" harjoituttaa. On olemassa sellainen asia kuin"tunneäly" siinä eri osat kommunikoivat harmoniassa keskenään. tunteesta muodostuu sekä jarru että kaasu, sitten pelkkä älykkyys suoltaa dataa mitä tämä toinen säätelee ja käskee motoriikan toimia. meillä on esim yksi Lätkävalmentaja, Alpo Suhonen, mun kamuja sekin. Se on käyttänyt tätä "Tunneäly " metodia aika menestyksekkäästi sellaisissa maissa kuin Sveitsi, joka ei mitenkään ole kuuluisa ollut Lätkässä. No se mihin pyrin on että polla on sellainen instrumenti jota täytyy harjoittaa, muuten se menee "standby" asentoon. Se ei riitä että vaan vastaanottaa, vaan täytyy myös vähän säteillä veks. Ihan arkipäiväsä,ota vähän dataa sisään ja koeta itse täyttää puuttuvat osat. esim lehtien lööpit: tää aihe on jo vanha, mutta sanotaan että ;Matti Nykänen tekee jotakin. se matti ei ole se mielenkiintoinen vaan se että ei ole mitään muuta suurta tai myyvää, eli ollaan vain ihan ok matti häärä mitä häärää, siten joku ihan pikku uutinenpäivän Hesarissa, mies löytynyt merestä kaivarissa, on ihan snadi juttu mutta iltiksessä koko etusivun täytävä. Eli sanomalehdet on OK, voi kääntää sitä ja se on siinä, Internet on loistava. senkuin klikkaat lisätietoa, ja taas mennään. telkkari on itse asiassa aivan paska,kaikki tieto tulee jälkijunassa, ja huonojen toimittajien suodattamana. telkkaria ei ky´llä kannata katsoa mutenkuin kuvien takia, sillä läppärin kuva vielä jää telsulle. eli varsinaista huumetta... sitten toinen näkökulma huumeisiin on se että se on "keinotekoista speediä, Turbokamaa mielelle". Nuorena sitä ei huomaa, mutta se minkä se tekee, on että jossakin vaiheessa huomaa että tuo "inhimillinen energia", jota"jokapäiväiseksi leiväksi" kutsutaan tuossa paljon väärennetyssä, muta silti pajon totuuksia sisältävässä opuksessa.Sitä energiaa tulee joka päivä, mutta sitä ei tahdo riittään sillä on niin paljon turhaa nihin sitä valuu, ja ihan hukkaan, Jos opit käyttämään sitä oikein. riittää sitä potkua ilman mitään turbo boostia, pitkälle yli keski-iän. Jos taas tottuu tankkaamaan sitä esim Speediä eli amfetamiinia, kokkelia eli kokaiinia, tai "valkoista valhetta" eli heroiinia niillä on se ikävä ominaisuus että ne paitsi kuluttavat elimistöä, tekevät riippuvaisiksi, mutta niiden pahin ominaisuus on että ne"yhdistävät pässä piuhoja väärin". Yksi kama millä yritettiin oikotietä moniin asioihin oli LSD, täysin keinotekoinen tuote, kehitetty armeijan labbiksissa kemiallista sodankäyntiä varten. kehittäjien ajatuksena oli paljon helvetillisempi suunitelma kuin Auschwitzin hirviölääkäreillä. Sodan sattuessa ja tosipaikan edessä, lamaannutettaisiin vihollisen jemmassa olevat osat lorauttamalla sitä esimerkiksi juomaveteen. Aivan minimaalinen annostus saisi juojan kuvitttelemaan että on paratiisissa ja kävenevänsä vapaaehtoisesti kuin Guyayanan viidakossa lahkolaiset jononoon. No painetaan jarrua tässä, mutta varmaan saitte käsityksen mitä olisi tulossa. Sen kuitenkin saivat aikaiseksi, että kalifornassa 1968 paikkeilla levisi tuo LSD tripailu kulovalkean tavoin, Ne jotka tilttas, no sehän oli vain huono trippi, ne jotka jotenkin selvisi, ne pantiin vietnamin sotaan pois hoidetavaksi. että sillä tavalla menee ellei oikeesti katso mitä tekee ja mitä vaikutteita ottaa sisäänsä. Vaimokin joka opiskeli Kansasin Yliopistossa sihen aikaan, näki aivan vierestä, kun joku joka vain sanoi että mitä mieltä oli meiningistä USA:ssa siihen aikaan, suunsa aukaistuaan noin viikon sisällä sai palvelukseen astumismääräyksen. Nykyjannuja voi onnitella, että meillä on armejassa sellainen meininki kuin on: Jos vähänkin on taustalla filuurinkia, epäilystä että kundilla ei pysy pasmat kohdallaan, kotiin vain. En ole ikään pasifisti tai sotahullu, ihan sieltä väliltä, koetan katsoa mitä porukka puuhailee nurkissa ja varjossa. siinä olen samaa mieltä että on ihan turhaa opettaa tyypeille, jotka voi olla turvallisuusriski, useallakin tasolla, kaikkein uusimpia kikkoja ase ja räjähdeteknoloiassa. Siinäkin olen samaa mieltä kuin Puolustusvoimien uusi Pomo: Suomen Armeijan suurin "turvallisuusriski" on LÄSKI !!! kollit pääsis paljon helpommalla ähellysellä ja säästyis paljon vittuilua, jos ottaisivat kunnon kuurin liikuntaa ja muuta vaikka jo puoli vuotta ennen sisäänmenemisestään. taidanpa laittaa saatteeksi tähän yhden mun inttikuvistani vuodelta 1965
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" eli tähän laitan mun kaksi inttikuvaa. Senverran kerron nyt ettäAikanaan Viikkosanomissa kun tämä juttu julkaistiin, niin paikakunnalle siis parolan panssariprikaatiin ja Hämeenlinnaan kuljetettiin rekkakasteittain irtonumeroita. Intin aikana oli Ylilutin kanssa pieni kisa siitä missä mennään ja kuka määrää, voitin sen kisan loppujen lopuksi Katajanokan linnareissun ja muutaman kuukauden Tilkan suljetulla osastolla vietetyn ajan jälkeen. Luti joka valehteli sotaoikeudessa, joutui pihalle armeijasta ja joi itsensä alkoholilla arkkuun aika nopeasti tämän sarjan, (paljon laajemman ja paljastavamman, joka tulee mun näyttelyyn, eli Retrospektiiviin. Menen huomenna Suomen Kuvalehteen neuvottelemaan vähän alkumaistiaisista)julkaisemisen jälkeen. Mutta asiaan eli siihen kuntoon: Kun menin inttiin sanoi faija: älä kommentoi mitään , älä tarjoudu mihinkään vapaaehtoiseksi, mutta älä myöskään ole niin huonossa kunnossa että joudut sua nuorempien kessujen hampaisiin. faija oli selviytyjä, kaikessa muussa kuin ekassa lamassa 1960 luvun lopussa, mutta se on eri tarina, mutsi siinä tohinassa tosin kehitti itselleen syövän ja delasi, mä pillastuin mun faijan luimuiluun ja lähdin himasta, se tarina sitten kokonaisuudessan, että on jotakin mitä odottaa, kun tää pyhä kolminaisuus taitaa olla tässä. Onhan näitä tarinoita vaikka kuinka: alku lehtiuralla, palkkatasostani olette jo saaneet vinkkiä, naisjutut jätetään jo sikseen , jokainen kollihan kehittää ihan omat kuvionsa. sitten on noi ulkomaanmatkat, Ranskan reissut alpinella, muut touhut kun oon sentään väsännyt melkein kaikille aviiseille tässä stadissa. jazz jutut tarttis tulla musan säestyksellä että olis mitään pointtia. Koko ajan on ollut vähän poreilua pinnalla, kun mikään yksinkertainen tie tai ratkaisu ei ole tyydyttänyt. Vähän huvittaa että nyt kaikki alkaa digata mun musakuvia, kuten tota pekka Strengin kuvaa...Visionääristä ajankuvaa, tukevaa journalismia jolla ollaan tallennettu ajan henki... Ok. totuus oli että kävelin paikalle, Pekka ei uskaltanut edes katsoa kameraan kunnolla. pikkuskidi kyllä katso, pari kolme ruutua vetäsini, ja pekka ei enää katsonut nmuuta kuin seinää. Kävelin ulos, ja loppurullassa tais olla vähän sen ajan custombikejä, ne just alkoi tulla tänne... laitetaan yksi sellainen piristykseksi, jos noi inttikuvat nuorisoa ahdistaa...Eli vaikea on olla guru, jos on noin parikymmentä vuotta muita edellä, sillai ihan ilman korostusta.. Ihan tosta osastosta yksi shotti. Peter Lindhberg tuli sitten kaukaa takana, tää on aikalailla mun alkuaikojen shotti, lenalla on sellaiset huulet ja katse että vieläkin katsoessa tulee ihan kiva stondis, jormalla menee ihan hyvin vaikka muuten aika huurteessa onkin...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Hitto, kello on jo vaikka mitä K-mimmiä ei näy, enkä viitsi alkaa patisteleen. touhutkoon mitä touhuu, kuitenkin se pujahtaa jossakin vaiheessa,jos alkaa epäileen että vanhassa ehkä ei sittenkään ole vara parempi, sitten varmaan kannattaa kömpiä takas sen muijan luo, joka on vieläkin vähän koulutuksessa, Tosin ratsastamassa Argentiinassa, antaa jauhaa pollejen sen paikat ihan pehmeäksi, pääseehän sitten vähän helpommalla... No jos kuitenkin kurkistaisi tonne kovalevyn kätköihin niin ei mene ihan joutavan jutusteluksi. Tosta voisin laittaa vähän samaa sarjaa kun toi Leena shotti, eli Ninasta sarjaan "Red Chick" aikanaan, eli meikkikuva, mutta eihän sitäkään voinut ottaa ihan "Plain" eli suoraan,hatusta ei saa mitään selvää, kun on skannattu aikanaan niin paskalla skannerilla, ei mitään syvyytä,eli venäläinen karvahattu, vähän kuin kasakoilla. punainen oli jutun teema,eli punaista paitsi huuliin, niin myös hatun prenikan nauha, vielä taakse hiuksiin punainen tooni spotilla ja punaisella filtterillä. ihan yksinkertaista mutta tehokasta, Toinen satsi protrait kansiosta: Homman idea piti olla että firma toimittaa luotettavia kulunvalvonta laitteita. AaDeellä oli mukavia avaimia ja lukkoja, mitenkäs malli pitäis näitä kädessä?? samaan aikaan kuin pähkäiltiin meikki ja kampaaja artistin väkerryksiä alkoi mua vituttamaan. Mulla oli aika paha maine. sanoin että ihan stop nyt, kampaajalle että kuule tää ei ole mikään sun performanssis, vaan mun tulkinta kyseisestä aiheesta. paas auki toi kampaus väkerrys, mimmi suihkuun ja tukka kuivaksi, saat lähteä, kyl me pärjätään. sanoin että tuulikone esiin, kevyt basic meikki kehiin mutta ei mitään päälletunkevaa. sitten otsaan "BARCODE" eli toi tunnistusnauha mikä oli aika uutta silloin, sit vaan tehtiin se kuva, ei paha. Tilaaja sitten sanoi että oli hyvä että veditte ihan hatusta nuo koodit, niillä on copyright ja jos sössii, siitä tulee aikamoiset sanktiot. Onneksi mun vanhin poika oli assarina silloin ja kävi liikemiesten kauppaopistoa. tiesi vähän miten ne menee. että tällaista se fotaus on ollut, taidanpa painua taas pehkuihin, tempasta pienen votka/appelsiini juice yömyssyn ettei nää liian villejä unia...
Vs: Piilolasin selitykset:" Pyhä Kolminaisuus" Näköjään pieleen meni, tuli klikattua väärää kuvaa. Hällä väliä, lue ton Aarikan korukuvan jorinat tästä: aarikan mamma yritti 60 luvun lopussa uudistua, nehäntekee sellaista "natural taidetta" että automaattisorvi suoltaa kaikennäköistä puupapanaa jota sitten erivärisin pönttöihin tiputellaan ja sormet ruuvat niihin sitten rautakaupasta haettuja koukkuja jolla ne sitten liitetään toisiinsa, eri porukoille erilaisiin rykelmiin... no joo, maksoivat laskunsa. Sitten tuli rouvalle tarve vähän nostaa firman profiilia tehtiin vähän samanlaisia hopeasta, ei kai sentään sorvilla. No kuvattiin hopeakoruja, ne oli taaskin niin naurettavien oloisia että päätin vähän saada jotakin potkua mallilla. ihan nudena ei voinut ajatellakkaan muutakuin takaapäin. Kuvattiin sitten tällainen edestäpäin. Kun vein kuvat asiakkaalle rupes firman pomo sen taiteilijan äijä reuhaamaan, ihan hirveitä kuvia, ei voi käyttää, sanoin että ok revitään kuvat tässä ja heti. Mikä niissä on niin epäonnistunutta? Äijä sanoi että noi korut nehän näyttää ihan nakkimakkaroilta, sanoin että terävä huomio mutta sanokaa se vaimollenne, hänhän ne on suunnitellut ja ihan HK nakin näköisiä, kokokin ja pitkässä nauhassakin täsmää. Se suunnitelija tietenkin seisoi vieressä ja ihan punaisena, tempas kuvat käteensä ja sanoi mennessään maksa se lasku ja heti nyt käteen. Kääräisin tukun rahaa taskuuni , varmaan firman koko käteiskassa. vetäisin nimeni laskun alakulmaan ja sanat: kuitattu käteisellä tämä tapahtui joskus 70 luvun alussa. Sitten noin 2004 oli hämmästykseni aikamoinen kun ajoin Stockmannin ohi, oli Design viikot aarikalla oli uusi osasto stockalla. Mun kuvat oli alakerran ikkunoissa parinmetrin printtinä ! Soitin että aika makeata, mutta olisitte voineet laittaa kuvaajan nimen. valta Firmassa oli vaihtunyt, nuoripolvi johdossa ja löytäneet arkistosta kuvia, jotka luulivat otetun Pariisissa , Ne oli ottanut nuori kloddi 40 vuotta sitten. ja saanut palkkiokseen pelkkää vitutusta... No löytyihän toi barcode kuvakin, hyvää yötä. Ai niin, ihmetyttää että missäs noi Mt.FudZi ja muut viisaat on, kun tällaisesta tekstistä luulisi jotakin ymmärtävän ja jonkun cleverin ripaisun aina vetää. Ehkä sillä on joku uusi Starcross suodin kameran nokalla ja se on mennyt niin sanattomaks sellaisesta uudesta featuresta. Löytäisköhän mitään sellaista filsukuvaa, vaikka 60-luvulta, jolloin niillä oli jotakin uutuudenviehätystä...