Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

PIILIKSEN TUUNAUKSET- avoimien ovien päivät: "Onko Tämä TAIDETTA"

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 8 Maaliskuu 2009.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: PIILIKSEN TUUNAUKSET- avoimien ovien päivät: "Onko Tämä TAIDETTA"

MINÄ OLEN JUKKIS
    T JUKKIS

2. Vs: PIILIKSEN TUUNAUKSET- avoimien ovien päivät: "Onko Tämä TAIDETTA"

juuri sinä. sano tai kirjoita jotakin järkevää, tääkin menee muuten pelleilyksi. ei tää oo mikään hesarin kulttuurisivut jossa ainoastaan Hauru vittuilee muista muusikoista, muut ei sano mitään...

lypsetään nyt sitten oikein kommentteja: Laitan kolme siskoltani löytynyttä kuvaa, jotka olin kuvannut , kun olin käyttänyt kameraa about kaksi viikkoa.
    eli vuodelta 1965... halkeama oli printissä, en lähtenyt korjaamaan. Nämä on näyttelymatskua "the Early Years"  eli ekaa satsia.

(yhdellä näistä voitin kameralehden suurkilpailun, arvatkaa millä)

3. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Ensinnäkin viestiketju on taas kerran väärällä alueella, jonka kuvaus kuuluu"Keskustele täällä kaikesta muusta, paitsi valokuvaamisesta ". Miksi täällä siis pitäisi kommentoida valokuviasi?

Outo käsitys on, että ihmisiä huvittaisi vikistä vain siksi, että joku yrittää käskeä.

Kannattaisi panostaa verbaalisen viestinnän opetteluun, sillä ihmisille on jäänyt kovin epäselväksi kuka tuunaa. Otsikossa lukee PIILOLASIN TUUNAUKSET, kuvina on piilolasin tuunauksia, mutta nyt tekstin mukaan se onkin joku muu, jonka pitäisi jostain syystä jotain tuunata...

4. Vs: PIILIKSEN TUUNAUKSET- avoimien ovien päivät: "Onko Tämä TAIDETTA"

vastaan ensi maanantaina...

LUKEKAA siihen mennessä artikkeli "Photoshopped babies" saitilta  www.afterphotography.org  siellä on muutakin tärkeätä...

5. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18

huh säikähdin jo että hävisit jonnekkin :)

6. Vs: PIILIKSEN TUUNAUKSET- avoimien ovien päivät: "Onko Tämä TAIDETTA"

Olen täällä, mutta pääasiallinen touhuni on laittaa 123prolab ja uudet Agfa tuotteet suomenkielisine teksteineen kuosiin. keväämmällä päästään sitten tositoimiin kurssien ja Pro saitin/myynti sivujen kanssa.