Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Mulla on OM2 jota pienempää järkkäriä on hankala löytää... tietysti Retina, mutta muutenkin vaihto-optiikka sopii huonosti mun psyykelle. Edullisuus on tietysti suhteellista - satasen Leica on varmasti edullinen mutta ei taida olla tarjolla.... mielummin kymppeja kuin satasia, sanotaan näin.
Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Olyn Mju II pyörii mulla jossain laatikon pohjalla tarpeettomana Nokialla. Jos kiinnostaa tuommoinen voin tarkistaa että vieläkö pelaa.
Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Leica Minilux löytyy vapaana. Kuin uusi. Käytetty törkeen vähän. Tee tarjous! Macro
Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Mulla kanssa yksi pikkumyy (II) vapaana. Toimii. Lauttasaaressa. Olisko kolme kymppiä edullinen?
Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Eiks tässä vaiheessa sullakin ois jo selkeä mielipide millaista sä haluat. Ja millaista et. Niillä ominaisuuksilla. Mulla paras työmatkakamera laukussa on ollut Contax T.
Vs: Pienikokoinen kinofilmikamera työmatkakäyttöön Yashica T5 on ollut todella mahtava kamera käyttää ihan joka paikassa. Sairaan skarppi Tessar linssi ja hyvä automatiikka.