Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pieni hotelli Roomassa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tapiola2006, 21 Marraskuu 2009.

Perinteitä pikkuruisessa, englantilaisessa hotellissa muutama sata metriä Terminin rautatieasemalta Colosseumille päin.
    D80 ja "suttu"zoomi 18-70 mm. Jalusta kotona, joten lähin pöydän reuna sai luvan toimittaa jalusta virkaa...

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113
    Vs: Pieni hotelli Roomassa

Suttuzoomihan on piirtänyt tarvittavan terävästi,hieno kuvahan siitä syntyi.

2. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Taitaa olla tuttu "suttuzoomi" :D

Se sama (jos on sama) lakkas toimimasta ikävästi kun olin monen tuhannen kilometrin päässä kotoa ja erityisesti mennyt kuvaamaan erääseen tiettyyn vaikeapääsyiseen rantaan Atlannin pärskeitä.
    Tyyppivika, joka raportoitu useilla foorumeilla: Jumittaa n.24mm ja 35mm välille.
    Kamera (vissiin tuo sama, millä toikin kuva otettu) sen sijaan rouskuttaa uskollisesti yhä (jo n. 40k) !

On noi vehkeet ainakin maailmaa jo nähneet !
    - Eero

Ps. Ja kuvahan on aivan jep.

3. Vs: Pieni hotelli Roomassa

Juu, on sama. "Suttuzoomiksi" kutsun ihan piruuttaankin, sillä harvoin olen ottanut yhtä terävää ja sävykästä kuvaa digilaajakulmalla kuin sillä otettu Suuttuzuumi-nimellä lähetetty kuva on.

4. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Toi "meidän suttumme" oli kyllä aika kilttikin, kun jumittui polttoväleille, joista eniten kroppikoossa pídän - ja joita lähes yksinomaan käytinkin (jo ennen jumittumista). Saishan sen korjattuakin, mut' ei ole ollut suurta tarvetta, mainitusta syystä.

- Eero

5. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Ja minä perhana menin ja myin tuollaisen;) Oikeasti hyvä tuo 18-70...

Missä tuhka, Higg

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Onko sulla vaippaakaan ?

Higg - Parka :[