Kiipeily voi olla hyvin turhauttavaa puuhaa, jos ei reitti mene monen päivän yrityksen jälkeen... Toivottavasti kuvakoko on nyt nettiin sopivampi.
Vs: Hard Boulder On vähän liian pieni kuva ja massiiviset kehykset syövät tilaa itse kuvalta. Voitko laittaa isompaa versiota (leveys 850 pikseliä)? Tästä kuvasta ei kyllä välity kiipeilyn vaikeus tai turhautuminen - ennemminkin lepotauko tai valmistautuminen. Kuva on kyllä hieno, kalliot näyttävät haastavilta. Valaistus on toimiva, vaikkakin liian jyrkkä (ainakin kiipeilijän asennon välittämään tunnelmaan).
Vs: Hard Boulder Heh. Itse asiassa kuva on otettu hetkellä jolloin kiipeilijä kokee suunnatonta turhautumista. Itse reitin selvittämiseen meni n. 30 yritystä kolmena eri päivänä. Nyt kuvan leveys on 850 pixeliä.
Vs: Hard Boulder Rankka homma varmasti! Se vain ei edelleenkään näy kuvassa, valitettavasti. Mutta nyt siitä erottaa kasvonilmeen, joka näyttää haukottelulta tai lujalta karjumiselta. Kertomuksen kanssa siis kuvasta pääsee jyvälle mutta ilman selitystä kuva välittää muunlaista tunnelmaa.