Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Olen asentanut uudemman version uuteen hakemistoon. Vanhemmasta versiosta voi sitten kopioida lisäpalikoina asennetut plugarit, actionit, acr-profiilit siihen uudempaan.
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Jos ostaa molemmat päivitykset, saapi alennusta LR:n päivityksestä.
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Enpä siis osta kumpaakaan. Unohdetaan moinen LR ja katsellaan photaripäivitystä uudestaan kun cs5 tulee...
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Mä olen tykästynyt tohon LR:iin, on sillä mukava tehdä töitä, voi samat asetukset kopioida kuvasta toiseen näppärästi plus kaikkea muuta kivaa.
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Tuon on voinut tehdä aina Canonin mukanakin tulleella softalla DPP:llä, samoin eräajot.. Mutta LR:ssä on kuulemma sitä muuta kivaa, mitä DPP:ssä ei. Esim maskit RAW-kuvalle, jolloin voi pokkana todeta kuvan olevan yksi valotus, vaikka kumpaakin päätä on monta aukkoa veivattu.
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Mitenköhän LR:ään pääsisi sisälle, nopeammin kuin kantapään kautta?
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Minulla on määriteltynä erillinen kansio plugareita varten kun ohjelma kerran antaa siihen mahdollisuuden. Näin niitä ei tarvi kopsailla paikasta toiseen.
Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon Joku Scott Kelbyn Lightroom kirja vois olla varmaan hyvä, mä ainakin tykkäsin kaverin kirjoittamasta Photoshop kirjasta.