Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Photoshopin päivitys CS-versioon

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana Eppu75, 25 Syyskuu 2008.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon

Olen asentanut uudemman version uuteen hakemistoon. Vanhemmasta versiosta voi sitten kopioida lisäpalikoina asennetut plugarit, actionit, acr-profiilit siihen uudempaan.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Jos ostaa molemmat päivitykset, saapi alennusta LR:n päivityksestä.

3. Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon

Enpä siis osta kumpaakaan. Unohdetaan moinen LR ja katsellaan photaripäivitystä uudestaan kun cs5 tulee...

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Mä olen tykästynyt tohon LR:iin, on sillä mukava tehdä töitä, voi samat asetukset kopioida kuvasta toiseen näppärästi plus kaikkea muuta kivaa.

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Tuon on voinut tehdä aina Canonin mukanakin tulleella softalla DPP:llä, samoin eräajot.. Mutta LR:ssä on kuulemma sitä muuta kivaa, mitä DPP:ssä ei. Esim maskit RAW-kuvalle, jolloin voi pokkana todeta kuvan olevan yksi valotus, vaikka kumpaakin päätä on monta aukkoa veivattu.

6. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mitenköhän LR:ään pääsisi sisälle, nopeammin kuin kantapään kautta?

7. Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon

Käyttämällä kropan toista päätä  :)

8. Vs: Photoshopin päivitys CS-versioon

Minulla on määriteltynä erillinen kansio plugareita varten kun ohjelma kerran antaa siihen mahdollisuuden. Näin niitä ei tarvi kopsailla paikasta toiseen.

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Joku Scott Kelbyn Lightroom kirja vois olla varmaan hyvä, mä ainakin tykkäsin kaverin kirjoittamasta Photoshop kirjasta.