Vs: Photoshopin myynti loppuu. Miksi? Lakkaako photosoppi toimimasta? Ei se LR kovin hääppönen oo, minä käytän CS6:n loppuun.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. No, vanhalla CS4:llä pärjännee melko pitkälle siinä missä LR:n avut ei riitä. Aika vähille on kyllä käyttö jäänyt LR:n hankkimisen jälkeen. Vaan on tuo aika p**siistä tuo Adoben politiikka. Ei taida olla kuin alle kuukausi aikaa kun muistaakseni vakuuttelivat että CS6 jatkaa omaa eloaan CC:n rinnalla. Nyt vetävät sitten CS6:n pois kun tajusivat että muuten voi CC:n myynnin kanssa olla vähän niin ja näin.... :
Vs: Photoshopin myynti loppuu. So what? Harrastajalle Gimp tarjoaa melkoisesti eikä hinnassakaan ole juuri tinkimisen varaa
Vs: Photoshopin myynti loppuu. +1 Varmaan sitten seuraavana lightroomia tai capture onen ohjelma hommattava
Vs: Photoshopin myynti loppuu. No ohan sitä myös paint shop pro mikä maksaa alle satasen ja mun koneessa jopa oli valmiiks asennettuna,ihan hyvä ohjelma myös sekin.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Mulla on Lightroom 4.4:kin, ihan kiva mutta ei mikään ihmejuttu. Tällä hetkellä oon sille keksinyt vain vähän käyttöä. Jos joskus kamera vaihtuu eikä CS6 ymmärrä sen kuvien päälle, niin homma tietysti muuttuu.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Ja saahan Lightroomiin plugarina layerit. Tosin makso silloin kun katoin elementsin verran.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Näyttää olevan LR alennusmyynnissä just nyt. 33%:n alennus Adobe Photoshop Lightroom 4:n hinnasta. Anna koodi LIGHTROOM33. Päättyy 29.5.2013. Adobe: Creative, marketing and document management solutions
Vs: Photoshopin myynti loppuu. On sekin mahdollista, tai Canonilla DDP:n kautta joka ei ole niin hyvä ratkaisu. Luultavasti itse alkaisin LR:n aktiivikäyttäjäksi ennenkö siirtyisin DNG:hin.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Toki Adoben Photari ja Lightroom ovat tuttuja ja turvallisia, mutta avoimen lähdekoodin ohjelmistoista löytyy ihan säällisen hyviä konverttereita ja editoreja siinä tapauksessa, että Adobe haluaa piratismin ehkäisyn nimissä tehdä ohjelmistojensa käyttämisestä aivan masokistista puuhaa. Esimerkiksi Rawtherapee on konvertteri, josta tuttu nikotinisti pitää enemmän kuin Lightroomista ja hänellä oli näyttää muutama kuvakin näkemyksensä puolesta. Lisäksi nämä on käännetty kaikkiin ympäristöihin, mikä on etu niille, jotka toimivat useammassa käyttöympäristössä.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Löytyykös noista Photoshopin korvikkeista samanveroiset makron käyttöominaisuudet, tasosysteemit ja muut. Mulla ainakin Photoshopin käyttö perustuu omiin kehittelemiin makroihin, pikanäppäimiin ja muihin vastaaviin juttuihin, ilman niitä homma vaikeutuis aikalailla.
Vs: Photoshopin myynti loppuu. Joop, jotain pitää tulevaisuudessa miettiä -kyllä se on kamera edellä mennyt tähän saakka nämä päivitykset, eli "kun pakko on ollut".