Olen vasta ensimmäistä tulostinta hankkimassa(ehkä).Suositelkaa tämän hetkisiä malleja ja perustelujen kanssa.Tulostusjälki ja kasettien järkevät hinnat ja vaihdettavuus myös painaa lasissa.Toisaalta onko juuri kalliimpaa tilata netistä hyvältä valmistajalta.Puolesta ja vastaan?Hintahaarukassa 400-900 e
Vs: Hyvä/paras tämän hetken A 3 tulostin Mulla on epson r2400, olen ollut tyytyväinen. Hyviä malleja on joka valmistajalla, epson r2880, Hp 9180, Canon pro 9000 ja 9500 tulostimet. Hpeehen taitaa olla hieman edullisempaa muste kuin muihin. Kaikki mahtuvat tuohon hintahaarukkaan. Jos aikoo paljon tulostella, kannattaa ostaa epson 3800, jolloin muste tulee noin 35-45 prosenttia halvemmaksi kuin edellisissä. Hinnan saa takaisin jo hankinnassa, koska tuossa 3800 mallissa on jo täydet 80 ml mustesäiliöt ostettaessa. Rajala myy sitä toisinaan hintaan 999. T Jukka
Vs: Hyvä/paras tämän hetken A 3 tulostin Voisi olla viisasta, jos aikoo paljon tulostella, kartoittaa suurempien säiliöiden systeemit kuhunkin merkkiin.