Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampere ja Kymppikuvat

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana Helmeri, 4 Tammikuu 2007.

Missä on halvin 10-kuvien kehitys? puhutaan nyt noin kymmenestä rullasta, jotka kaipaa kehitystä ja ei, itse kehittäminen ei ole mahdollisuus, on nääs värinegaa.

Minne siis vaellan kehittämään kuvani?

1. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Tampere ja Kymppikuvat

mites ois pelkkä kehitys -> skannaus -> teettää vaan hyvät kuvat ja ehkä vähän isommiks. Tietty jos 36/36 on hyviä ja haluaa just kymppikuvia, niin sitte. Ehkä tosta sais jonkun alennuksen jos iso kasa filmejä?

2. Vs: Tampere ja Kymppikuvat

Joku viis rullaa on tehty juurikin tuolla tavalla ja odottavat edelleen skannausta. Oma skannerini on niin paska ettei saa värinegasta mitään irti. Oon koittanut tuupata kuvia skannattavaksi, mutta kuulemma värinegan skannaamisessa ja säätämisessä kestää vitun kauan. ja mähän haluun kaiken ja heti.

Noilla rullilla on SA-Int kuvia alokaskaudelta puolen vuoden takaa. Niitä vois sitten kymppikuvina antaa vaikka kavereille, kun tj 0 lähenee kohisten :)

3. heksa

heksa Member

541
    0
    16

Kannattaa miettiä myös sitä että viekö siihen ihan halvimpaan. Itse kehitytin jonkun filkkarullan fotomaxissa Kauppakadulla ja heillä oli sellainen maksuton lisäpalvelu että tekivät sellaisia hienoja retronaarmuja niihin negatiiveihin :)

4. Vs: Tampere ja Kymppikuvat

ifi pussukka roskiksesta tai fototimpan kautta eirille(se antaa aina halvennustakin).
    kestää paripäivää mutta on hjuvajahjalpa

5. Vs: Tampere ja Kymppikuvat

Tarttee siis kuvaa se turistivärinega ja kehityttää siel. Tulee aRTSUa! :D

6. Vs: Tampere ja Kymppikuvat

Fototimppa on kyl hyvä, pitää kai suosia paikallista.

7. Jimi

Jimi Member

85
    0
    6

Nii oliks tää fototimppa nyt Tampereelta vai Kangasalta?

8. Vs: Tampere ja Kymppikuvat

Foto-Timo, Kangasalla aika keskustassa