Vs: Pikkutikka Pikkurisut vähän tökkii, mutta silti erittäin hieno kuva. Tausta on mukava, lintu näkyy hyvin ja kuvaaja on mukavasti samalla korkeudella. Sopii toisaalta lintuihin, että niitä katsotaan alhaalta, mutta silti kuvakulma on minusta tässä ehdottomasti plussaa.
Vs: Pikkutikka Kiitos Fangio kommenteista.olen ymmärtänyt että että täällä keskustelut keskityy enemmän ammattikuvaajien studiokuvien arvosteluille tai tekniseen toteukseen. en ole loukkaantunut mitenkään muttaehkä minun täytyy etsiä joku muu foorumi omaan kiinnostukseen eli luontokuvaukseen. eli hyvästi kamerlaukku foorumi. Hyvää pääsiäistä kaikille teille.
Vs: Pikkutikka Minäkin olen usein ihmetellyt, miten vähän kiinnostusta ja arvostusta luontokuvat täällä saavat osakseen, mutta minä ainakin tykkään näitä katella paljon enemmän kun jotain, joka kuvaajan mielestä on suurta taidetta, mutta mun mielestä ehkä ei. Että älä nyt masennu, vaan pukkaa lisää kuvia ja osallista keskusteluihin.
Vs: Pikkutikka Noin komea luontokuva, heitäppä sama kuva Luontotupa.net sivuille, katotaan miten käy. jk. Ei täältä silti kannata häippästä, minäkin laitan joskus tänne jonkun tirpin kuvan, joskus saa kommentin, tai sitten ei. Silti oon seurannut näitä juttuja aika kauan, aina täältä jotain tarttuu vaatteisiin, mullekkin.
Vs: Pikkutikka Ja onhan se vielä pikkutikka. Ainakin mulle käy niin, että yli 90 prossaa näkemistäni tikoista on käpytikkoja, joka kyllä on kaunis lintu, mutta vähän tylsä.