Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

2010 bändikuvia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana heksa, 8 Heinäkuu 2010.

1. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Vähään aikaan en ole postannut kuvia, joten nyt tulee vähän paksumpi setti. Jos kuvia on liikaa, niin kaikkia ei ole pakko katsoa :)

Saapi arvioida, kommentoida, kritisoida. Mikä toimii, mikä mättää?

Incredible Nothing poikkesi Tampereella ja pyysivät valokuvaamaan. Ennen keikkaa inspiroiduin YO-talon pankin valosta ja seinistä ja ehdotin nopeaa promokuvasessiota. Tuloksena toistaiseksi paras promokuvani.

Jokavuotinen Club Sin -festivaali Tampereen Klubilla, jota aina odotan innolla. Porukka on kuvauksellista ja erilaista. Kuvassa Bloodsucking Zombies From Outer Space.

Viikatteen olen nähnyt aika monta kertaa ja kuvannutkin kolmesti. Joka kerta ovat parantaneet showta sekä soittoa.

Yksi erikoisimpia/mielenkiintoisimpia keikkoja mitä olen ollut kuvaamassa, Black Metal Terror. Kaksi ensimmäistä kuvaa Enochian Crescent -orkesterista ja kolmantena varsin vakuuttava Hornan Spellgoth (tuttu myös esim. Turmion Kätilöistä)

Mokoman keikka oli varsin odotettu uuden hienon levyn ansiosta. Kuvasin kuitenkin koko keikan, joten en muista soitosta oikeastaan mitään. :)

Kuisma Aalto & Tuomo Saikkonen

Marko Annala

Silver-bändin Ivar Norjasta. Eturivistä katsottuna Silverin lavaenergia oli suorastaan pelottava, juuri niinkuin rockissa pitääkin.

Silveriä lämmitelleen Blankon olin nähnyt aiemminkin. Nyt sitä ei meinannut tunnistaa, olivat skarpanneet sekä soittoa että lavaesiintymistä aivan järjettömästi, molemmat olivat aivan huippuluokkaa.

Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi ei myöskään ole ehkä niitä tavanomaisimpia. Alla Tuomas Henrik itse ja toisena Heppi.

Soigné Tramp

The Cloudycators