Rakeisuus lisää miehisen raakaa tunnelmaa. Hyvä katseen suunta ja intensiteetti. Kasvot vähän vailla yksityiskohtia. Hanskat sattuneet oikeisiin kohtiin kuva-alaa. Hyvä kuva.
Hyvä kuva ei siinä mitään, tosin itse hakisin nyrkkeilu kuvaan rumempaa miestä. Tämä varmaan toimisi jossain naisten palomieskalenterissa. Somittelussa hieman näyttää minulle että vasemalla olisi lisää otettavissa. Mutta siis hyvä kuva jossa vanhan ajan fiilis, ajoista kun valkoiset vielä halitsivat kehiä. Ei kuitenkaan minun seinälle.
Siisti! hyvä toteutus, vain yhdellä pienellä kaunesvirheellä, muuten erittäin komea! tummat hiukset uppoavat taustan tummaan, laskeutumalla polvia notkistaen muutaman sentin taustan vaalean alueen olisi voinut saada tummien hiusten kohdalle, jolloin "Nekkaaja" olisi nousut taustasta vielä paremmin esiin. Kuva on hyvin sommiteltu, malli ohjattu ja minusta rae sopii siihen kuin "nyrkki silmään".. Hieno kuva.
Vanhanajan pugilistiposeeraus tyyliin hyvin sopivalla rakeella. Ajaton muuten paitsi korviksen ja hanskojen osalta, joista siis näkee et nykyajassa ollaan. Sommittelunkin puolesta jees. Tämä sopii hyvin sellaiseen perinnejatkumoon, meinaan että jos olis samanlaisia kuvia jostain 50- ja 60-luvulta niin hyvin kävisi samaan sarjaan.
Hassua. Teidän mielestä nyrkkeijijän pitää siis olla ruma ja rusikoitu eikä sillä saa olla korvista. Sehän on tilkka just hyvää kontrastia urheilun ryppyotsaisuuteen.
Hain juuri enemmän semmoista vanhaa fiilistä kuvassa. Pidän tosi paljon dokumenttipainotteisista muokkauksista. Sinällään vähän hupaisaa, että sanotaan minkälainen nyrkkeilijän pitäisi olla kuvassa. Tämä kaveri on kuitenkin juuri se nyrkkeilijä, eli voittanut suomenmestaruudenkin.
Niin no makuasioita. Silloin kun nyrkkeilijä on nyrkkeilevinään niin imnsho voisi pyrkiä todenmukaisuuteen ja vaikken nyrkkeilystä mitään ymmärräkään niin kuvittelisin ettei hän kuitenkaan korvis korvassa oikeasti matsaa.
Antaa korviksen olla, hitto sehän on sama ku teksti paidassa. Rajaisin neliöks, sit hyvä. Pidän kyllä näinki, kiva katsekontakti.