Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

pesukarhu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paallikko, 28 Tammikuu 2007.

    [​IMG]
     
  1. Vs: pesukarhu

    Jumalauta et on hieno, mutta itse olisin rajannut niin että olisin jättänyt ylös enempi tilaa ja alhaalta pois <--silmä kultaiseen leikkaukseen.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vs: pesukarhu

    Silmä on aika asetellun oloinen. Tulee editoitu fiilis, vaikka aito olisikin. Liian kontrastikas, eri valoinen ja valkeat valkeina. Valkeat ois tuskin valkeina kun muuten on tuossa kunnossa (ja silti saattoi hyvin kuvatessakin olla). Iho sen sijaan on mainio. Ripsiväritkin. Oikean alalaidan luomesta en perusta.

    Mut sanomahan tässä kuvassa rulaa, vaikka tekniikkakin on kunnossa. Kuis valmistelit mallia?
     
  3. Ahti

    Ahti

    141
    0
    0
    Vs: pesukarhu

    Jaa ? Mie oisin luullut, että hyvin on turpiinsa saanut........... Juu, juu : Tulkinta on yksinomaan :  minun....
     
  4. Vs: pesukarhu

    Minä en niinkään välitä siitä onko aseteltu ja meikattu; silmäkuvana ja hätkähdyttävänä sellaisena tämä on mielestäni tosi hyvä. Silmä vaikuttaa hiukan kuolleelta ilman esim valolähteen heijastumista ja iiris imaisee katsojan sisäänsä, näyttää melkein hypnoottiselta. Havahduttava.
     
  5. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: pesukarhu

    mietin hetken toista rajausta mutta unohdin sen kun rupesin miettimään pahoinpitelyyn liittynyttä tapahtumaketjua..
     
  6. Vs: pesukarhu

    Kuvasta nousee minulle esiin tuo silmä joka on todella upea..väriloistossaan, mielenkiintoisuudessaan ja  tuosta iiriksestä mieleen tulee vielä mandelbrotin joukko.
     
  7. Vs: pesukarhu

    Kiitoksia vaan huomioista. Ohessa vastauksia kysymyksiin...

    Vielä ei olla pari kuukautta kestäneessä avioliitossa päästy siihen pisteeseen, että vaimoa pitäisi heitellä pisin seiniä; kuva on tehty yhdistämällä kaksi kuvaa. Ripsivärit yms. oli kyllä kohteella jo entuudestaan. Kuvailin ihan muita juttuja, mutta jo kuvia otettaessa huomasin, että ei näistä mitään tule. Muutin sitten hieman suunnitelmaa, ja päätin tehdä kuvan joka olikin kuin nyrkki silmään. Mallin ohjausta oli sen verran, että "katso tyhjyyteen objektiivin läpi". Ei vissiin ollut liian vaikeaa ;D. Salaman heijastus photoshopilla veke silmästä, niin katse oikeasti näyttää tyhjältä. Rajauksesta sen verran, että halusin jättää luomen näkyviin kuvaan, enkä sijoittaa sitä aivan reunaan. Mulla oli versio, jossa kulmakarvat näkyivät paremmin, mutta luomi vei lopulta voiton.