Löytyykö Tukholmaan lähtijöitä? Ainakin Vikinglinelta löytyy risteilytarjouksia (HEL-STO-HEL, jopa 50e/HYTTI). Z odottaa meitä.
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Kiinnostaisi kyllä, mutta eipä vielä pysty sitoutumaan.. Olisiko niin, että hoidat Simo tuon mukaan tulevan porukan nimilistat ja syntymäajat, että saadaan liput porukassa, vai ajattelitko, et kaikki ostaa lippunsa itse ja vaan nähtäisiin laivalla/tukholmassa?
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti No no no, en toimi matkanjäjestänä. Kukin etsiytyköön Tukholmaan ja takaisin omin avuin (tai paikallisin porukoin). Minä vain ehdotin päivää.
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Olitko ajatellut aikatauluksi lähtöä lauantaina viiden maissa, perillä sunnuntaina aamulla ja lähtö takaisin sunnuntaina viiden maissa, jolloin takaisin Helsingissä maanantaina kymmennen aikaan ? Molemmilla (Silja ja Viking) näyttää olevan kutakuinkin samat aikataulut.
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Tuollaista oli mielessä. Kivempaa olisi jos osuttaisiin samalle laivalle ;D Kiinnostusta tuntuu vaan olevan aika vähän...
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Maanantaiaamun paluu on jonkinlainen ongelma, kun pitäisi ehtiä Jyväskylään töihin kahdeksaksi, mutta pitää varmaan järjestää joku juttu Helsinkiin, niin ei mene koko päivä hukkaan. Olen siis mukana. Pitäiskö vaan sopia, että laiva on Viking niin on suurempi mahdollisuus osua samalle laivalle.
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Muistaakseni kieltäydyit tapaamasta k-laukkulaisia, ettei seurueesi järkyty?
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Niih... Voipi olla, että "seurueella" on muuta menoa just silloin tai voi olla, että siirrän reissuani... Katotaan mitä Silja sanoo.
Vs: Tukholma 20.5.07 - miitti Nyt kävi niin, että on pakko olla maanantaina klo 9:00 Jyväskylässä, mutta jos tämä ylipäänsä toteutuu, niin menomatka laivalla ja paluu 19:25 lähtevällä lentokoneella.