Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN ****vaihdettu**** Soligor 55/2.8 macro + loitto (m42)

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana matti, 6 Huhtikuu 2010.

Tuli tuollainen mulle, mutta pelkään että en sillä sittenkään paljon mitään tee. Bokeh on kyllä tosi smooth ja kaikki toimii tosi oivallisesti, mutta kyllä tuolla varmaan enemmän olisi käyttöä jollekin, joka kuvailee koruja/kärpäsiä tmv höttiäisiä.

Vaihto päikseen/välirahalla m42 kierteillä olevaan johonkin seuraavista: 35/2, 85/2, viismilijoonaa/? (joku tissitsuumi olis kiva, valovoimalla ei niin väliä).

En tiiä mitä noista markkinoilla pyytävät käteistä, mutta sen verran nätisti tuo piirtää että jos käyttöarvo ylittää rahallisen arvon tarpeeksi reilusti niin en rahalla myy. Tarjota tietenkin saa.

EI YKSITYISVIESTEJÄ! Soita/tekstaa (olen yleensä töissä kun puhelin soi) 045 120 5483 tai mailaa: mattioksa (kaikkea ne tähänkin väliin keksii laittaa, vaikken minä ainakaan koskaan mitään roskapostia saa) gmail.com

1. iamdied

iamdied Member

73
    0
    6
    Vs: Vaihdetaan: Soligor 55/2.8 macro + loitto (m42)

Can you send me some email of it to my email : <EMAIL email="htrung1311@gmail.com"]htrung1311@gmail.com</EMAIL>

2. Vs: Vaihdetaan: Soligor 55/2.8 macro + loitto (m42)

Ylös!

Nyt kiinnostaa myös m4/3 adapterit ja objektiivit. Myös välilih.. eiku välirahalla.