Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Kohta ruvetaan poistamaan viestejäkin kun asenteellisesti konservatiivit ja moraaliltaan ryhdikkäät puuttuvat peliin.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Ja seuraavaksi nouseekin jo savut piipuista. Kuvaajiakin vähenee. Mutta moraalisesti valveutuneet saavat ihanan turvalliset yöunensa. Ja se onkin pääasia, käy edelle muiden etujen. Kivaa
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Hyvä idea, melko vaikea vaan täällä valokuvaajien keskuudessa.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Sanos muuta. Pidetään mieluummin mukavaa, ja ihan ystävällisessä hengessä me kaikki. Riitely ei auta. Ei tule parempi mieli.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Ei tänne voi postittaa eikä tehdä mitään, ennen kuin joku tarkertuu pikkuseikkoihin. Mutta aivan sama, peruspotretti tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. T Jukka
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Nyt kun reipashenkiset inkvisiittorit ovat uskonnollisella tulellaan polttaneet täältä ainakin osan kuvottavasta, mädästä saastasta pois, uskaltaa jo laittaa lapsen kuvankin esille ? Pidän tästä muutama vuosi sitten otetusta poikani kuvasta koska rakastan häntä eniten tässä maailmassa. Se riittää minulle, toivottavasti tämä ei luokkaa ketään. Pyydetään kuitenkin -varmuuden vuoksi- etukäteen anteeksi, jos vaikka jollekin tulee syviä sieluntuskia... vaikkapa keskitetyn sommittelun tai puhkipalaneiden kohtien vuoksi (mm. hiuksissa ja pusikon lehdissä löytyy tätä rienaavaa kömpelyyttä). Tai vaikkapa ihan mistä tahansa syystä, on syytä pyytää : ANTEEKSI. Terveisin, Paskapää Edit: Pyydän, Pyhimmästi, anteeksi myös rajoittunutta sävyalaa ja lievää tunkkaista harmautta... kuva on hyvin pikainen skannaus vanhasta paperivedoksesta. Nyt en tee parempaa. Täällä on muutenkin niin ylivertaisen älykästä väkeä koolla että yrityksetkin parempaan olisivat turhia, tuomittu jo etukäteen epäonnistumaan, minun erittäin puuttellisilla lahjoillani, taidoillani sekä mielenterveydelläni. Epäilen että täällä on pari ihan oikeata neroa !!! ja puhdashenkistä valkeuden ritaria. Ja se on aivan ihana asia se ! Anteeksi - E.I.J.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Täällä tulee siksi kähinää, kun tämäkin oli aluksi hyvä ketju, johon oli kiva postittaa kuvia. Sitten tuli MVuori, joka meni henkilökohtaisuuksiin kohdallani postittamatta itse ensimmäistäkään kuvaa tähän ketjuun. Tämä kaikki hyvä täällä menee ihmeellisen paskanjauhamiseen jostain sanoista tai määritteistä. Kuvista ei sanota enää yhtään mitään. Täällä eivät opettavaiset kommentaattorit, PeterF, Tapiola2006, Jpu ja SakkeM kommentoi enää yhtään kuvaa pitkään aikaan, kun aina on joku mussuttaja kimpussa, jos antaa oikeasti rakentavaa ja kehittävää palautetta. Sitten kun täältä kohta vielä karsiintuu JukkaPron ja Estin tapaiset persoonallisuudet, jäljelle jää munaton paska, jotka voivat viisastella keskenään. Terve ja Soronoo ja muuta sellaista. T Jukka EDIT: Hieno Est tuo poikasi kuva. T Jukka
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. tunisialainen poika!omaa ei ole eikä haluta, adoptoidaan ehkä joskus!
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. MVuoren määritelmä lienee melko lähellä "oikeaa". Itse vain en kokenut niin kovin vakavaksi tai tärkeäksi sitä että kuvat pysyy tämmöisessä ketjussa karsinassaan. Mutta kelle nyt mikäkin on tärkeää...
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Ite ainakin pyrin laittamaan niitä peruspotretteja, kun niitä kysyttiin. Olishan sitä erikoisempaakin kamaa, joissa henkilöitä on kohteena. Ymmärrän kyllä että esim. eräällä Jukalla tuli outo fiilis, kun pojastaan laitto sen peruspotretin ja sitten alko ketjuun tulla jotain ihan muuta. Allekirjoitan myös pääosin mvuoren määritelmän peruspotretille. Eihän tämä tietenkään niin vakavaa ole, mutta yhtä hyvin voisi aloittaa sitten toisen vastaavan ketjun jossa olis "ei-ihan-niin-perus -potretteja".
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Puhut vähän mutta asiaa. Vedettiin herneet nenuun ihan vääristä seikoista. Laittakaa nude ketju, niin voin minäkin ehkä laittaa sinne kuvan. Sitten laitetaan ihan oma nude ketju pippeleille sinnekkin löytyy kuva kuhan kaikki muut on ensin omansa näyttänny. Yhä edelleen mä pyydän anteeksi. Ja oikeastaan pojaltani pyydän eniten anteeksi. Mä en moiti ketään teistä nuderunkkareiksi konservatiiviseiski tai miksikän muuksikaan. Miksi muiden pitää antaa kommenttia niistä jotka kokee jotakin toisin? Eikä tässä vielä kaikki. Mä voin jopa perua puheeni. Pitää muistaa että ei tämä netti ole sellainen paikka että kun tänne jotakin kirjoittaa pysyy aina niiden sanojensa takana. Ei veikkoset, kyllä sanojaan saa muuttaa ja olla joskus toistakin mieltä. Samoin nekin jotka veti oikeesti herneet neunuu minun kommenteista ja otti kuvansa voi myöntää olevansa väärässä. Nimittäin nyt on otettu nude kuvat pois tästä persuspotretti niin ketjusta mä voisin laittaa kuvani uudestaan näytille. Ihan vaan sellaisena sovinnon eleenä. Mutta poikani ei enään halua. Joten kauheesti sori vaan teille kaikille. Mun puolesta tänne voi siis nyt laittaa niitä nudekuvia tai laittaa ne jonnekkin muualle. Mua ei se häiritse enään.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Mulle on ihan sama millaisia kuvia laitatte, sen kuitenkin tähän vielä nostan, että siihen ekaan inputtiin laitoin toivomuksen että olis KUVAA, eikä vaan tekstiä. Senkin hyväksyn että joillakin toimii tuo "verbaalinen kone" vähän vilkkaammin, mutta sitä en käsitä, että ei laita kuvaa ollenkaan, mutta kyllä sitä tekstiä suoltaa toi näppäimistön ojaama ulkoistettu työpaikka/internetti/ käyttäytymiskaava/"omatunto" ohjaamo, Mitens olis kuomat ja kaverit, jätettäis kokonaan kommentoimatta noi jotka laittaa vaan tekstiä mutta ei kuvaa... Lisäisin tähän kuvan joka on minulle merkiytyksellinen, mutta ei varmaan sano monellekaan mitään, ehkä Jukkikselle: Fonisti Michael Brecker on vetänyt ikimuistettavan setin läpi ja painuu lavalta, sitten syöpä otti yliotteen.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. ketju jossa olisi kuvia eikä tätä loputonta draamaa voisi olla virkistävää vaihtelua täällä.. ..eikä mulla ole admin purtsia vastaan mitään mutta yritys luoda kuvapainotteinen ketju ilman tätä ihme nillitystä piti typistää heti alkuunsa, huonoa vallankäyttöä.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. hei! täällä on hienoja kuvia. ne poistetut myöskin sellaisia joita tykkään. viimeinen on hieman teennäinen.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Mä en vetänyt hernettä nenään muista kuin MVuoresta ja hänen ilkeämielisestä viisastelustaan. Breckerin tiedän, hän käytti pääsääntöisesti kahdeksaa kakkosvitosta, joita yhdisteli ja hieman muunteli. T Jukka
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Mää laitan nyt sitten kerralla kolme. Kaikki kakaroita. Anteeksi.
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Toi viimeisin, sepia on aivan loistava! se inspiroi mua laittamaan ton kameralehden voittajakuvan, mikä vuosi, älkää kysykö !!!
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Parantaakseni signaali/kohina-suhdetta kommentoin kuviakin jopa, eli näistä erityisesti on miellyttänyt Argosin teokset, ja Jukka Pro:lla on ollu oikein mukavaa irroittelua kuvissa (pahoittelen kommenttieni perustelemattomuutta, ei nyt irtoa tämän kummemmin).
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Kun tämä moraalisesti närkästynyt vinkuminen vieläkin jatkuu niin ehdotan ettei herkkä perheesi katselisi nettiä enää ollenkaan. Paljon pahempaakin on tarjolla. Ihan vahingossa silmien eteen, oikeasti rumaa ja jopa pahaa. Kuolemaa, kidutusta (noin niinkuin kevyemmästä päästä alkaen), alastomuutta ja jopa (hui kamala) seksuaaliakteja... ___________________________________________________________________ Kysymys: Miten poikasi näki järkyttävät alastonkuvat? Sinun tunnareillasiko? Minun esittämäni kuvat ovat aina näkyneet vain rekistörisöityneille. Teiltähän on jo esim. menneet "omatkuvat" ja toinen toisistannekin räpsimät sekaisin, aikaisemminkin. Joten ehkä muutakin "mätää" touhuissa on. Valvo missä lapsesi "surffailee", näin aikuiselta aikuiselle isälle vinkiksi. Ole vastuuntuntoinen ja pidä huoli lapsistasi, maailma on oikeasti julma ja paha paikka. Varsinkin viattomille. Varsinaista pyramidinrakentajan kiveksistä logiikkaa edustaa ajatus pyydellä omalta lapseltaan anteeksi toisen, täysin ventovieraan, ottamia kuvia. Toivottavasti lässytys tästä aiheesta loppuu. Tekolupsakoin Teeskentelijä terveisin. - Alaston Apina
Vs: Peruspotretti, sellainen josta tykkään edelleen. Kommentti pelkästään kuvaan: Saatana saapui Moskovaan.