Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Peruspönötys stuudiossa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 2 Tammikuu 2007.

    Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Mielestäni tällaista muovia ei näe. Voguessa, Ellessä, jnessä en ole kyllä kuuna päivänä nähnyt, enkä mainoksissakaan. Näytä mielellään, jos löydät esimerkin, koska minulle ei niitä päähän tule yhtäkään.
    Mitä meille koulussa on eri ammattilaisetkin selittäneet, sekä reprokaverini ovat kertoneet, niin se ihostruktuuri sekä -sävy on tärkeä jotta kuva olisi uskottava. Käsittääkseni varsinkin mainokset halutaan uskottaviksi.
     
  1. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Minun mielestä tässä edelleenkin kiusaa eniten tuo valaistus mikä ulottuu aivan liian paljon väärään päähän

    Vaikka en minä näistä mallikuvista mitään tajuakaan
     
  2. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Minähän olen ammattilainen koska otan kuvaamisesta rahaa. Enkä minä ole mitään viisaustieteitä lukenut. En käsittele fotarilla kuviakaan mutten sukkahousuillakaan.
    Mutta siis, ammattilainen ei minusta paljon mitään tarkoita.
     
  3. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Ei perkele, ja minä oon puhunu sulle ku normaali ihmiselle
     
  4. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Ai niinkö sä puhut normaaleille?  :O
    No okei ei tuoda itseään esille sitten.
    Tampereen Itsenäsyydenkadulla, Tullikamarista kun jurputtelee sorsapuistoon päin, on 23 sen pysäkin takana "valokuvaamo", oisko nimeltään Foto-Laitila. Melko veretseisauttavaa tuotantoa jo ikkunassa, enkäsisään ole rohjennut ikinä. Siinä kaverilla on paraatipaikalla silti studio. Siinä on kyllä rautainen ammattilainen ,D
     
  5. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Tehokkaat värit, cyaani-saunapyyhe ja melkein vastakkaisvärein kuvioidut pikkuhousut. Mallin kiiltävät hiukset vetävän päähuomion. Lojuminen sohvalla on saatu kaapattua, hyvinkin, mutta "Peruspönötys stuudiossa", otsikkosi muuttaa kuvaa jonkin verran, huumoria, mutta otsikot on aika tärkeitä.

    Huomio kiinnittyy väkisinkin pikkuseikkoihin, alalaidan nimimerkit harvoin korostuvat, mutta tässä kohtaa näyttävät sattuvan lupausten alle, pahaan paikkaan.
    Mirror-Mirror.
    Ei ku treeniä.
     
  6. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Softauksesta en sano mitään.
    Mua haittaa että tuo oikeanpuolen kankun kaari jää ikävästi
    p.housujen reunan taakse piiloon, kaarien symmetria kun olisi
    ollun mulle mieleen.
     
  7. ajnu

    ajnu

    293
    0
    0
    Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Nyt on herkullinen sauma vetää tällainen tähän väliin:

     
  8. Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Joo, nähty ja naurettu... mutta ikävä kyllä, totuuskin on tuota  :mad:
     
  9. Tero Leponiemi

    Tero Leponiemi Member

    285
    0
    16
    Vs: Peruspönötys stuudiossa

    Äläpäs viisaustieteilijä viisastele ;-) Kyllähän sä tajuat, mitä Zephania kommentillaan tarkoittaa. Ei tuollaista softausta voida käyttää minkään merkittävän brändin mainonnassa. Mainoskuvia käsitellään, pehmennetään, luodaan tunnelmaa, mutta kuten edellä todettiin, tärkeintä on edes jollain tasolla uskottavuuden säilyttäminen (ellei kyse ole puhtaasta fantasiatuotteesta). Ja jos sitten puhutaan (mainonnan)ammattilaisuuden sijaan tietyn tason ammattimaisesta toiminnasta, jonka lopputulokset (ja kaupalliset tulokset) kelpaavat Suomen (maailman) johtaville yrityksille...