Vs: Peruspönötys stuudiossa Mielestäni tällaista muovia ei näe. Voguessa, Ellessä, jnessä en ole kyllä kuuna päivänä nähnyt, enkä mainoksissakaan. Näytä mielellään, jos löydät esimerkin, koska minulle ei niitä päähän tule yhtäkään. Mitä meille koulussa on eri ammattilaisetkin selittäneet, sekä reprokaverini ovat kertoneet, niin se ihostruktuuri sekä -sävy on tärkeä jotta kuva olisi uskottava. Käsittääkseni varsinkin mainokset halutaan uskottaviksi.
Vs: Peruspönötys stuudiossa Minun mielestä tässä edelleenkin kiusaa eniten tuo valaistus mikä ulottuu aivan liian paljon väärään päähän Vaikka en minä näistä mallikuvista mitään tajuakaan
Vs: Peruspönötys stuudiossa Minähän olen ammattilainen koska otan kuvaamisesta rahaa. Enkä minä ole mitään viisaustieteitä lukenut. En käsittele fotarilla kuviakaan mutten sukkahousuillakaan. Mutta siis, ammattilainen ei minusta paljon mitään tarkoita.
Vs: Peruspönötys stuudiossa Ai niinkö sä puhut normaaleille? :O No okei ei tuoda itseään esille sitten. Tampereen Itsenäsyydenkadulla, Tullikamarista kun jurputtelee sorsapuistoon päin, on 23 sen pysäkin takana "valokuvaamo", oisko nimeltään Foto-Laitila. Melko veretseisauttavaa tuotantoa jo ikkunassa, enkäsisään ole rohjennut ikinä. Siinä kaverilla on paraatipaikalla silti studio. Siinä on kyllä rautainen ammattilainen ,D
Vs: Peruspönötys stuudiossa Tehokkaat värit, cyaani-saunapyyhe ja melkein vastakkaisvärein kuvioidut pikkuhousut. Mallin kiiltävät hiukset vetävän päähuomion. Lojuminen sohvalla on saatu kaapattua, hyvinkin, mutta "Peruspönötys stuudiossa", otsikkosi muuttaa kuvaa jonkin verran, huumoria, mutta otsikot on aika tärkeitä. Huomio kiinnittyy väkisinkin pikkuseikkoihin, alalaidan nimimerkit harvoin korostuvat, mutta tässä kohtaa näyttävät sattuvan lupausten alle, pahaan paikkaan. Mirror-Mirror. Ei ku treeniä.
Vs: Peruspönötys stuudiossa Softauksesta en sano mitään. Mua haittaa että tuo oikeanpuolen kankun kaari jää ikävästi p.housujen reunan taakse piiloon, kaarien symmetria kun olisi ollun mulle mieleen.
Vs: Peruspönötys stuudiossa Äläpäs viisaustieteilijä viisastele ;-) Kyllähän sä tajuat, mitä Zephania kommentillaan tarkoittaa. Ei tuollaista softausta voida käyttää minkään merkittävän brändin mainonnassa. Mainoskuvia käsitellään, pehmennetään, luodaan tunnelmaa, mutta kuten edellä todettiin, tärkeintä on edes jollain tasolla uskottavuuden säilyttäminen (ellei kyse ole puhtaasta fantasiatuotteesta). Ja jos sitten puhutaan (mainonnan)ammattilaisuuden sijaan tietyn tason ammattimaisesta toiminnasta, jonka lopputulokset (ja kaupalliset tulokset) kelpaavat Suomen (maailman) johtaville yrityksille...