Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Peruspönötys stuudiossa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 2 Tammikuu 2007.

1. Mike

Mike

699
    0
    0

2. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Vs: Peruspönötys stuudiossa

Todella rankasti fotaroidun näköinen kuva. Iho ja hiukset näyttävät laminoidulta... Oliko tarkoitus vai...?

3. Vs: Peruspönötys stuudiossa

originaali ok,lopputulos perseestä.

voin olla taas,väärässäkin:)

4. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Mä oon kyllä eri mieltä. Musta tää on jees.

5. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Laminaatti sanan alkuperä taitaa olla latinalainen.
    Espanjassa ainakin nuollaan verbillä lamer.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mustaki vois joku ottaa kuminaamakuvan niin rypyt ei näkyis?

7. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Jos laittaisi että kuvannut zephy niin tää olisi sun mielestä iihana. Voin olla väärässäkin.
    Perse on kyllä siinämielessä osuva sana kuvan suhteen että "hiusvalo" menee vähän liian alas ja muuttaa kovasti kuvan luonnetta. Ihan jees kuva, pehmytpiirto ja cokinit taitaa nykyään tulla fotarista.

8. qu1d

qu1d

153
    0
    0

Latinastapa hyvinkin. Kantana on lamina eli laatta, levy.

9. Vs: Peruspönötys stuudiossa

"chupar" tulee latinasta myös?

10. qu1d

qu1d

153
    0
    0

Espanjaa en osaa, mutta tämän sanakirjan perusteella se on onomatopoeettinen eli ääntä jäljittelevä.

11. Mike

Mike

699
    0
    0

Modet voi varmaan noi offarit poistaa kieliopista.

Juu softattu on, pidän määrätyssä tyylissä etenkin naisten kohdalla softatuista kuvista. Liian tavalliset kuvat ovat tylsiä omaan silmään.

Näköjään forumin softa pienentää kuvat automaagisesti, joten view image, niin näkee ilman noita reunahäröjä.

12. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Sorry suora mielipiteen ilmaisu, mutta mun mielestä asia on juuri toisinpäin eli nykyään nää softatut kuvat on niitä "liian tavallisia".

13. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Kuvan valaistusolosuhteet, mallin asettelu ja pintojen käsittely (ties miten) saa tällaisen
    vanhan skoptofiilin katseeseen sellaisen kiillon, joka ei voi muusta kertoa kuin halusta nuolla.
    (Modet voi poistaa sen "chupar"-kysymyksen. Tiedänkin jo, että se merkitsee imemistä.)

14. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Jos pitää vahanukeista, niin sitten tämä kumiphotaroitu on ok. Minuun tämä käsittely ei uppoa.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Miks pitäis poistaa offarit? Sehän on ylenpalttisen tavallista!

Näitä softattuja kumejahan on netti pullollaan nykyään, eiks se just oo sitä tavallista?

16. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Ymmärtäähän tietysti sen että tuollainen fantasiaphotoshoppaus joitakin miellyttää, mutta ammattilaismaailmassa tuollaista pidetään amatöörimäisenä, ja minäkin olen tätä mieltä. Yleensä pyritään siihen että ihossa on struktuuria mutta sen väriä tehdään tasaisemmaksi.
    Jos minun kasvoja käsiteltäisiin tuolla tavalla, en pitäisi siitä, koska se antaisi kuvan siitä että mallilla on niin huonossa kunnossa oleva iho että se kaipaa näin kovaa käsittelyä näyttääkseen edes jotenkuten hyvältä.

Aivan liian muovinen, amatöörimäinen ja tavallinen minun makuuni, mutta pääasia lienee että kuvaaja itse on tyytyväinen.

17. Vs: Peruspönötys stuudiossa

MInä luulin että se oli jotain meikkivoidetta eikä Photoshop filtteriä

18. Vs: Peruspönötys stuudiossa

^valtti coloria :D

19. Mike

Mike

699
    0
    0

Arvostan mielipidettäsi kun katsoin kuvasi tuolta deviantista. Loistavia kuvia, ei tämmöinen amatööri pääse varmaan koskaan samalle tasolle. Kiitos kuitenkin vertauksesta ammattilaisiin.

20. Vs: Peruspönötys stuudiossa

Varmaan 95% kaikenmaailman mallityttökuvista mitä näkee, on tehty tähän tyyliin (iho siis). Ja juurikin ammattilaisten toimesta. Amatöörimäistä tai ei, siihen en ota kantaa =)

Mutta kauneushan on katsoja silmissä. Mun mielestä tää kuva on ihan ok.