Vs: Peruskuva, taas No valokuvasta en noin "valokuvauksellisesti" menis niin takuuseen mutta malli on silkkaa dynamiittia. Jos jotakn saa sanoa ( varsinkin kun joku tituleeraa jotakin kuvaa "vatasmaiseksi") niin vähän "plein" eli yksinkertainen on tuo käytetty ratkaisu.
Vs: Peruskuva, taas Toisaalta, tekniikka saakin olla simppelihköä, kun likka on noinkin silkkaa teeänteetä ? Kivannäköset ... valot. Tää oli mun mielipide, lynkatkaa ny sitte. - Erska
Vs: Peruskuva, taas Noh, Erska ei näköjään saa silmiään noista boltseista irti, mua on kyllä viihdyttänyt ( kiihdyttänyt/ kiimottanut) aina enemmän noitten värillisten mahtava PERSE, ja mitä sieltä takaa sitten löytyy. ( paree laittaa ihan suoraan ettei jää epäilyjä)
Vs: Peruskuva, taas Rehellistä kirjoitusta. Tossa ei ollut nyt peppu pääosassa. Ja mähän vaan noista kivoista valoista ... Kyllä minäkin herkkupepuista olen aina digannut, ei siinä mitään.
Vs: Peruskuva, taas Tuli vaan mieleen tota kuvaa kattoessa että kyllä se mick jaggerin karisma on noissa sen hillittömissä huulissa, aika osuvasti on laittanu graafikko ton jutun framille ku sitä niiten logoa kattelee.
Vs: Peruskuva, taas Hm... Melkein meinasin laittaa yhden hiukka rohkeammankin kuvan k.o. tytöstä esille, mutta J.W. sai minut sentään palaamaan järkiini Ehkä sittenkin jonnekin muualle.
Vs: Peruskuva, taas Äsht ! Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistä nyvvaa, pliis ... - Innokas Naisten Ihailija
Vs: Peruskuva, taas Ei näin voi, eikä saa tehdä! Pistä se kuva nyt näytille! Olisi kiva nähdä, miten se on valaistu. T Jukka
Vs: Peruskuva, taas heh heh, mikä tekosyy... etteks ole jo tossa iässä nähnynnä tarpeeks noita maitorauhasia.
Vs: Peruskuva, taas [quote author=J.W.The NowHere Man heh heh, mikä tekosyy... etteks ole jo tossa iässä nähnynnä tarpeeks noita maitorauhasia. [/quote] Kollejahan noi on, jos meihin konkareihin vertaa. kapa
Vs: Peruskuva, taas Täsähän menee valokuvauksen oppikirjat ihan uusiksi. Kirjallisuuslähteissä naihenkilön kuvaamisen haasteet ovat moninaiset: Muotoileva, hyveitä korostava valo, hallittu mallin parhaat puolet esiin tuova valaistus ja naisfiguurin veistoksellisuuden korostus. Tämän ketjun pitkän linjan ammattilaisten kommenteista päätellen kirjoissa on pelkkää paskaa. Tärkeintä on saada studioon mahdollisimman herkkuperse, räpsiä siitä parit kuvat ja vetää. Kusetetaanko meitä harrastajia? Onko John Hedgecoe katolinen piispa ja malli kuoripoika? Itse kuvasta, Iltalehden kolmossivutasoa -mikä sen tyypin nimi olikaan....
Vs: Peruskuva, taas Täytyy aina ajatella viitekehystä, mikä on perimmäisin vaikutelma ja syy kuvan ottamiseen ja sen esillepanoon. Niitä on sitten aika lailla, rahan hamuamisen voi täällä jättää pois, varmaankin, mutta kuuluisuus, kavereiden kateelliseksi tekeminen, itseilmaisu ihan muutaman mainitakseni.