Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perus potretteja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M1kko, 27 Kesäkuu 2007.

1. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Hieman..

Väljempänä:

Ja tiukempana:

Noista kahdesta olin niin fifty-sixty kumman laitan joten menkööt nyt molemmat!
    Ja klikkaamalla isommat versiot.

2. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Vs: Perus potretteja

.

3. Vs: Perus potretteja

Mitä tarkoitat?

4. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18

Edittiä piti painaa ja painoinkin ajatuksissani quotea -> viestiä ei saa itse ilmeisesti poistettua joten tyhjensin. Eli unohda koko juttu :)

5. Vs: Perus potretteja

ok :)

Yksi kuva tais hävitä samalla. Siinä oli mielestäni ihan kiva intensiivinen rajaus, mutta olisko menty vähän liian lähellä normaalioptiikalla? Näissä kahdessa ei mielestäni ole kovin suurta eroa. jos tota enemmän rajattua rajaisi vielä vähäsen molemmista suunnista niin olisi selkeämpi ero ja vois olla minun ehdotukseni rajauksesta. Valo ei oikein muotoile kasvoja, mitä otsikko vähän lupailee. Muotoilevampi valo olisi mallille ehkä vähän imartelevampi. Ilme on vähän kaksijakoinen,tavallaan aika rauhallinen ja luottavainen, joka kertoisi suht läheisestä suhteesta kuvaajaan (?), mutta toisaalta pieni ihmetyskin sieltä paistaa tyylin, mitäköhän puuhaat ;) Huulet on vähän häiritsevästi melkein kiinni, mutta ei silti.

6. Anonymous

Anonymous Guest

Tykkään ekasta tosi paljon. Hieman häivyttäisin sävyjä kankaanpalasta. Kivasti kontrastia, vaikkei sitä sitten lopulta missään näytä paljoa olevankaan.