Hieman.. Väljempänä: Ja tiukempana: Noista kahdesta olin niin fifty-sixty kumman laitan joten menkööt nyt molemmat! Ja klikkaamalla isommat versiot.
Vs: Perus potretteja Edittiä piti painaa ja painoinkin ajatuksissani quotea -> viestiä ei saa itse ilmeisesti poistettua joten tyhjensin. Eli unohda koko juttu
Vs: Perus potretteja ok Yksi kuva tais hävitä samalla. Siinä oli mielestäni ihan kiva intensiivinen rajaus, mutta olisko menty vähän liian lähellä normaalioptiikalla? Näissä kahdessa ei mielestäni ole kovin suurta eroa. jos tota enemmän rajattua rajaisi vielä vähäsen molemmista suunnista niin olisi selkeämpi ero ja vois olla minun ehdotukseni rajauksesta. Valo ei oikein muotoile kasvoja, mitä otsikko vähän lupailee. Muotoilevampi valo olisi mallille ehkä vähän imartelevampi. Ilme on vähän kaksijakoinen,tavallaan aika rauhallinen ja luottavainen, joka kertoisi suht läheisestä suhteesta kuvaajaan (?), mutta toisaalta pieni ihmetyskin sieltä paistaa tyylin, mitäköhän puuhaat Huulet on vähän häiritsevästi melkein kiinni, mutta ei silti.
Vs: Perus potretteja Tykkään ekasta tosi paljon. Hieman häivyttäisin sävyjä kankaanpalasta. Kivasti kontrastia, vaikkei sitä sitten lopulta missään näytä paljoa olevankaan.