Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perrti Paasio

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Miia, 14 Lokakuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Tässä eräs poliitikko.

1. Vs: Perrti Paasio

Joo, korvasta tuntee.

2. Vs: Perrti Paasio

Kai sen nyt muualtakin tuntee kun korvasta? Mitä pahaa mä teille taas olen tehny? Enkö saa laittaa tänne kuvia?

3. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38
    Vs: Perrti Paasio

Ei kai kukaan ole tässä ketjussa kieltänyt sinua lisäämästä kuvia tänne?

4. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mutta miksi sama kuva kahdesti? Onko tuo skannattu filmiltä, vai miksi se on noin pehmeä?

5. Vs: Perrti Paasio

Äläs nyt Anselmi aliarvioi ! Sehän on Miian "laatuskanni" !

6. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Olen oikein yrittänyt, mutta en vaan löydä tästä mitään muuta kuin varsin epäonnistuneen kuvan Paasiosta?????

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Epäilen että on digikuva,epäonnistunut sellainen

8. Vs: Perrti Paasio

Vastaanpa nyt kaikille et on epäonnistunut digikuva minkä juosten kusten ilman mitään käsittelyä laitoin tänne eilen hieman humalassa et se siitä.

9. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Ei kai kännissäkään kaikkea tarvitse tänne tunkea?

10. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mielenkiintoinen humalanäkö, jos näet kaksi päällekkäin olevaa kuvaa yhtenä? Eikä vaikuta siltäkään, että kyseessä olisi strereokuvapari.

11. Vs: Perrti Paasio

Antakaa nyt armoa. Mun puolesta sen voi poistaa ihan hyvin.

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Tuota noin,ei taida tähän paljon photoshopit auttaa mutta hyvä kun kerroit miksi tää on täällä.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei mutta kuvankäsittelyllä vois tehdä vaikka jotakin joka tekis tästä taidetta. Ei tää huono siihen lähtökohtaan nähden ole laisinkaan.

Paljon paaasiomaisempia...siis paskempia kuvia on täällä esillä tämän tästä...mustavalkoisenakin.

Miia, älä välitä. Aika harvalla on ole Pertsasta kuvaa..että silleen.

14. Vs: Perrti Paasio

Kiitos Juke kommentista. Olisko sulla Juke jokin ehdotus miten tota muokkais laita joku idea jos olet sitä mieltä et ton vois jopa pelastaa.?
    Kuvasin sekä RAW et jpg moodilla tosta olis kyl käsittelemätön RAW versio olemassa.

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Valitettavasti mulla ei täs työkoneessa ole ku photofiltre ilmainen ohjelma. Sillä se ei onistu. Eikä oikein aikaakaan ole.

Resepti:
    -muunna MV-kuvaksi
    -vinjettiä roimasti
    -kontrastia lisää
    -reunapehmennystäkin myös
    -punainen SDP ruusu läpinäkyvänä nurkkan pienenä tai isona koko kuvan päälle

Voithan sä antaa kaikille antaa muokkaus luvan, jos kuvaajalle ja mallille se sopii. Saattaa tulla yllättäviäkin tuotoksia. Onhan kyseessä merkki henkilö ja kaikille "niin sanotusti" tuttu persoona.

16. Vs: Perrti Paasio

Joo annan luvan sulle ainakin Juke, alan ny tekee punttitreenin mut tänään vie ittekin koitan sun reseptis mukaan.
    Kiitos Juke sä oot hyvä tyyppi kun annat moittimisen sijaan neuvoja. ;)

17. Vs: Perrti Paasio

No täs on yks vähän muunneltu ei ehkä ihan niin mitä Juke olis toivonu mut kuiteskin.
    Ehkä teen muunnoksia lisääkin.

18. Vs: Perrti Paasio

Kantsis kyl mennä jonnekin kuvankäsittelykurssil, esmes Turun seudul kansanopistois on noita vähän väliä, eikä montaa kymppiä maksa. Oppii perusteet vaik Photoshop Elementsin käyttämiseen. Tai ilmaisten ohjelmien. Ehkä joku kuvaamisen peruskurssi olis kans hyvä siin samal, noita järkätään kans. Rohkeesti vaan oppimaan!

19. Vs: Perrti Paasio

Kuvata kyl osaan kohtalaisestimut tommoseen kuvankäsittely juttuun olen kyl menoskin loppukuusta.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.