Vs: Perinteinen potretti Rajaisin rintakuvasta kasvokuvaan, kun on noin hyvät kasvot ja klassinen kampaus. Tulisi jotenkin vielä perinteisempi tästä? Mutta voi hurja tuota meikkivoiteen / puuterin määrää! Pitäisikö vielä softata?
Vs: Perinteinen potretti Kuuluu kai hyviin tapoihin ja en tarkoittanut nyt sinun kommenttiasi. Itsellä ei ehkä olisi ollut noin hyvää sanottavaa kuin sinulla
Vs: Perinteinen potretti Meikin näkyvyyden arvostelu kohdistui minulla mielestäni meikkaajaan ja eniten valokuvaajaan ja kuvan valmistajaan. Ja piti sitten kuitenkin arvostella tuolla tavalla. Sorry, en tavallaan jättänyt vaihtoehtoja ymmärtämättömyydelläni.
Vs: Perinteinen potretti Onhan tyttö nätti mutta meikki (ks. esim "kulmakarvat") ja hiukset (ks. esim oikea laita) ovat aika järkyttävät. Sutturaksi tekevät hänet... -p-
Vs: Perinteinen potretti Onkohan se Sakke joka itse meikkaa nää giltsit, kun kaikissa on tuo meikkipuoli...öhöm..."omanlaatuisensa"
Vs: Perinteinen potretti Eihän nuoriso osaa meikata, vedetään vaan halpaa meikkivoidetta koko rahalla, noin yleisesti. Pissisten tyylinä ainakin.
Vs: Perinteinen potretti Ei liene uutinen kenellekään, että malleja ei saa kritisoida. Mutta nyt ei ole kyseessä mallikuva, vaan ilmoituksen mukaan muotokuva. Eli te haukutte ns. ihmistä, mikä ei ole lainkaan hyvä asia. Voi toki olla, että kyseessä on vain erityisesti meikatun mallin kanssa tehty potrettiharjoitelma, mutta siitä olisi varmasti mainittu erikseen.
Vs: Perinteinen potretti Niinpä. Ehkäpä sitten on vain vältettävä tunnistettavien henkilöiden kuvien esittämistä. Tappio on aika rajallinen... Lähdenpä katselemaan, jos jossain olisi kaksi heinää törröttämässä hangessa. Vastavaloon siitä sitten, taidetta....
Vs: Perinteinen potretti Muista tri-x ja rodinal! Varmuuden vuoksi osta vielä holga tai lomo! T Jukka
Vs: Perinteinen potretti Rohkaisen myös mainittuun suuntaan astumista: Törröttävät heinät hangessa on n. 100 kertaa mielyttävämpi, mielenkiintoisempi, kauniimpi, jne näkymä kuin nämä törröttävät huulet pakkelissa. Yäk.
Vs: Perinteinen potretti Sarkasmi on vaikea taiteen laji netissä sitä ei ymmärrä kun ilmeet eivät näy. Jos yllä oleva on sitä? Mallin arvostelu on ala-arvoista, edes meikkaamisen. Mieluummin tarkkuutta sanomiseen ja tolkku mukaan siihen mitä kirjoittaa.. Että oikeasti tiedetään mitä yritti sanoa.
Vs: Perinteinen potretti Hyvä, huomaan, että tuli laitettua asiaton viesti. Siinä piti olla sarkastiseen sävyyn oma todellinen mielipide. Siis että hienosti kuvattu raskaasti meikattu tyttö on mun silmään vähemmän esteettinen ja mielenkiintoinen kuvakokemus kuin kaksi heinää hangessa hienosti kuvattuna. Arvostelen meikkityyliä mauttomaksi, mutta sitä ei ole soveliasta sanoa ääneen, kuten mvuorikin ansiokkaasti totesi. Tällaisten asioiden kertominen asianosaiselle on lähipiirin tehtävä (lähiomaiset / paras kaveri), ja silloinkin tietenkin privaatisti. Jos ketjun otsake on sarkasmia, niin silloin pahoittelen sekaannusta kun käsitin kuvan kontekstin väärin. (häh?) Vielä varmuuden vuoksi totean, että tämä viesti ei sisällä varsinaista sarkasmia. terv peks
Vs: Perinteinen potretti Ihan oikeastiko nyt? Ettäkö on tuomittavaa sanoa kuvassa olevalla olevan hyvin huonosti tehty meikki. Seuraavaksi kai aletaan sanoa, että kuvissa olevia taloja ei saa sanoa ränsistyneiksi tai pihoja huonosti hoidetuiksi. Mun mielipide kyllä on, että kaikesta muusta saa mainita, paitsi syntyperäisistä piirteistä. Jotenkin on nyt tuo hyveellisyys karannut käsistä, kun mitään ei saa sanoa kenellekään. Kyllä mä ainakin sanon kuvattaville, jos meikki halkeilee naamassa, että vähempikin riittäisi. Samoin kun sanon, jos on vetoketju jäänyt housuista auki. Se on ikäänkuin kuvaajan tehtävä. Tuosta kun on kuvattavaa varoitettu, niin on oma valinta jos tuollaisena kuvassa esiintyy ja luvan antaa kuvaansa julkaista. Eikä ollut tässäkään mitään sarkasmia.