Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perinteinen järvimaisema

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 12 Kesäkuu 2005.

    Tämmönen räpsy tarttu kennoon viikonlopun mökkireissulla viiden aikaan lauantai-aamuna. Kaikki on jo varmaan nähny tälläset kuvat, mut aattelin pistää kuitenkin tähän tönittäväks jos joku jaksais viel vähä tämmöstä.
     
  1. oih! tykkään! toi usva (?) on hieno tossa veden pinnalla.
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mitä noi laidoilla olevat tummat alueet on? Vastavaloko huonosti paikoillaan? Kuitenkin kuva on itsessään kaunis, hyvä kuva. Kyllä näitä jaksaa katsoa. :)
     
  3. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Sitä sanotaan vinjetoinniksi.
     
  4. Joo, vinjetoinnin teille tarjosi D70 kitin Sigma-putki. Jätin ne ihan tarkotuksella kun sopii mun mielestä hyvin tunnelmaan. Ja korostaa mun poikkitaiteellisuutta!!
     
  5. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Pistää tuo heijastus silmään? Onko sitä jotenkin käsitelty, vai onko se tosiaan luonnossa ollut noin ruma? Ehkä utu voisi tuon tehdä.

    Ei kolahda :(
     
  6. Heijastusta on rassattu pikkasen photoshopissa. Jäin kiinni. Veden pinnalla oli kyllä oikeesti ihan ohut usva. Kokeilin vaan onnistunko ehostamaan usvaisuutta pikku säätelyllä ja kikkailulla. Samalla sain kyllä hävitettyy aika hyvin veden väreilyn, joka oli mun mielestä häiritsevämpää kuin toi usvaisuuden lisääminen.