Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Roller Derby

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jhalmu, 7 Helmikuu 2012.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Tuossa kuvia Helsinki Roller Derbyn ottelusta Royal Windsor Rollergirlsiä vastaan Lontoon Windsorissa viime kuun lopulta.

Jos haluat nähdä sisällön, kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Myöhemmin tulossa kuvia Teneriffalta jossa oli Teneriffalaisten ensimmäinen kilpailu. Oli kyllä mahtava paikka kuvata ja paikallinen yleisö huusi niin, että korvissa soi vieläkin.

2. Vs: Roller Derby

Samaa lajia tässä kanssa kuvaillut viimeaikoina, just viikonloppuna lontoossa. Aika hankala ja yksitoikkoinen laji kuvattavaksi jos kuvaa vaan tuota peliä. Yleensä itse pelin tapahtumat on esitetty kymmenellä kuvalla. Siellä ohessa kun kumminkin tapahtuu kaikenlaista, mistä saa kivasti täytekuvaa.

Nyt näitä oli vähän liikaa, varsinkin sellaiselle, joka ei tunne lajia.

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Roller Derby

Itse en sitä yksitoikkoisuutta huomaa, kun tuon HRD:n kanssa mukana liikun ja oon mukana pelin tiimellyksessä (alusta asti ollut) lisäksi kun vaimo sitä pelaa ja fanittaa. Se on sellaista metsästystä tuo.

Mutta ymmärrän kyllä pontin; jonkun muutaman hyvän koripallokuvan sitä jaksaisi selata. Itse pistän ihan dokumentointitarkoituksellakin noita ja vaikea rankata kun menee fiilikseen jos liian äkkeä pelin jälkeen katsoo.

Intterneetin kautta jaksaa joskus katsoa jonkun loppuottelupelin.

Mitä kautta sä tuota kuvaat JRabbit?

4. Vs: Roller Derby

Mulla on semmoinen oma kuvausprojekti käynnissä, mihin toi rd kuuluu olennaisena osana. Enimmäkseen Kallion porukkaa tullut kuvattua ja noita lontoon ultraviolent femmejä. Vähän on vaan välimatkat ja tuon rahan puute jarruttanut projektin etenemistä.

Itsekin saanut kavereilta samaa palautetta, että liikaa samanlaista kuvaa, sitä ei vaan itse huomaa kun on asiasta kiinnostunut ja katsoo kuvia hieman eri ajatuksella. Pelaajat taas valittaa, jos kuvia on vaan se kymmenkunta. 

5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Roller Derby

Jep. Mä kuvaan pelaajia varten, se on mulla ykköspointti. Että pääsevät taggailemaan ja saamaan uusia profiilikuvia fb:hen ym. muisteloa. Oikein mukavaa vaihtelua sumuisille silloille ja ainakin pääse näkemään paikkoja mihin ei muuten lähtis :).