Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perhostelenpa minäkin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Brassai, 14 Toukokuu 2005.

    Neitoperhonen rupudigipokkariolympuksella kuvattuna.
     
  1. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    No minäpä kommentoin omia mielipiteitä tästä.
    Tarkennus ei ole kohdallaan, tuntosarvet ja pää ovat epätarkkoja kun tarkennus taitaa olla hiukan vasemmassa siivessä jossain, mut niin digipokkarilla kuvattu....
    Pilvisellä säällä kuvattu? Kun jotenkin sen värinen... tai sit kuvittelen vaan.

    Mut silti, parempi kuin minun herukkaperhoskuva.
     
  2. Aika hieno, perhonen ainaki erottuu taustasta ja näyttää terävältä ainakin mun silmään. Asian tuntijat kumminkin löytävät jotain vikaa :)
     
  3. Täytyy sanoa, että tämä on perhanan nätti. Perhosella komeasti siivet auki ja erottuu kunnolla taustasta. Vaalea puska tasapainottaa sopivasti kuvaa.

    Jos miinuspuolia täytyy hakea, niin valo on tylsä ja kuvasuhde myös (ei edes täysi neliö). Perhonen on ehkä kuitenkin vähän päälleliimatun näköinen?
     
  4. Mulla tuppaa rima nousemaan tämmöisessä komposiittikuvassa korkeammalle kuin streitissä tilannekuvassa. Tämä on nätti ensi vilkaisulla, mutta mulla alkaa pian häiritsemään, kun perhonen ja kukka on molemmat kapeassa fokuksessa, vaikka perhonen on kukan edessä. Tulee semmoinen Escherimäinen mahdoton syvyysvaikutelma siitä.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mieluumin uudelle treahdille (Mikä helvetti) noi uudet kuvat ellei ne sitten ihan ole jotenkin tiiviisti kytköksissä aloituskuvaan. Seuraavasta virheestä seuraa sähkötuolia sitten. =)
     
  6. Tai Emerikin pyssyä!
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    :O
     
  8. Älä hupsi, toisesta virheestähän katkaistaan vasta kädet.
     
  9. AMA

    AMA

    115
    0
    0
    Hmm..pitää opetella siis hyvissä ajoin kuvaamaan varpailla. No parempia kuvia niinkin saattais syntyä :-D
     
  10. Ei toi kyllä munkaan mielestä mitenkään epätarkka ole varsinkaan jos on otettu jollain rupuskeidapokkarilla vai miten se nyt meni. Mutta mä olenkin vain maatiaisjullikka näissä asioissa. Mut anyway maksava asiakas ja edustan suurten massojen mielipidettä... Minulla on oikeus kommentoida tänne asetettuja kuvia kun ne sitävarten tänne on asetettu.

    Hyvä kuva kaiken kaikkiaan.
     
  11. jep, uudet kuvat uuteen threadiin, ellei kyse ole saman kuvan eri muokkauksesta, tms..

    voiskin koittaa tota ketjunjakoa tässä ihan harjoitusmielessä..
     
  12. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Aijai... Tässä perhoskuva jossa silmä lepää. En tiedä tarkkuudesta, aika tarkalta näyttää.

    Ja kuvaan tulee tietynlaista keveyttä kun perhonen vaikuttaa liitävän (vaikka varmasti istuukin jossain).

    Todella mallikas! Niin sommittelun kuin värimaailmankin osalta.

    Sillä ei väliä, oli kuvattu millä oli. Lopputulos se on mikä merkitsee :)