Eipä se tännetuloa estä vaikka ei kuvaa saanukkaan valittua... Kalanpyrstö yöllä jäi kuvana mieleen gallerioista. Olit näemmä meikäläisenkin saanut kuvaan mukaan kun sitä pientä paloa olin ihmettelemässä. Taisitkin olla siinä porukoissa kun naureskeltiin sillon radanvarressa jaffatarjoilulle ym. Jokatapauksessa tervetuloa... -B-
Suhkot paljon kuvia. Suosittelenpa että teet sinne yhden kansion johon keräät sellaiset parhaat kuvat josta voisi tehdä yleiskatselmuksen kuvaajan tuotoksiin. Luonnollisesti vaihtelevia ja parhaita kuvia. Nyt katsoin päällisin puolin hauvakuvat. Mukavaa kun uusia kasvoja tänne ilmestyy ja tervetuloa lopuksi vielä.
Joo, sellasen voisi tietysti tonne väntää. Mutta toisaalta olen yrittäny kerätä sinne just mahdollisimman paljon erilaisia kuvia, ettei ne oo sitä perus galleriakamaa, eli maitolasi edestä, maitolasi takaa, kynä pöydällä, kynä naulattuna seinään makrolinssillä otettuna jne. Kissa ja höyhenshittiä on nähty ihan tarpeeks. Sitte on toinen juttu, mihin oon pyrkiny. Että mahdollisimman moni kuva olisi aito ja alkuperäinen, eli ei olis photoshopattu värejä, kontrasteja, ei olis mitään perus kehyksiä eikä vilkkuvia ledejä yms... Ymmärrätte ehkä kun tarkkaan mietitte, mitä tarkotan. Eli massasta erottuva galleria. Tosin tuolla on muutamia kuvia, mitkä pitäisi siivota pois. Olen sieltä jo vanhimpia (lue: ensimmäisiä) kuvia ottanutkin, ja lisää on luvassa. Vaatimustaso nousee kuvatessa, sen olen huomannut. Mutta mikäs nikonilla on räiskiessä, kohteet kaupungissa alkaa vaan olemaan vähissä.. Ja kiitos kommenteista!
Joo kyllä siellä voi olla kuvia enemmänkin mutta tosiaan satunnainen tsiikailija niin ei välttämättä jaksa kahlata kaikkia kuvia vaan sellaisen parinkymmenen kuvan verran ja ehkä saa siitä pienen kipinän tutkia muitakin kuvia. Tuosta on ollut juttua varmaan aiemminkin. No toisto on valttia. Sori et toistin tämän.
Niin, valitettavasti. Mutta onneks kuitenki kaikki kuvat on jotenki persoonallisia. Mutta sitten ku se mun wanhojen turkukuvien galleria aukee, ni siinä on sitte sellasia kuvia ettei oo ihan kaikki nähny