Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ahvenistolla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana lollerboi, 10 Elokuu 2009.

1. lollerboi

lollerboi Member

121
    0
    16
    Ekaa kertaa ikinä ratapäiviä kyyläämässä, tässä pari ruutua.

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Ahvenistolla

Ylin ja alin mulle parhaimman näköistä.

Varsinkin alin, sekin lievällä varauksella: Olisin rajannut koko stondaavan humanin vek.

Maskuliinista sähäkkyyttä ja miehistä herkkyyttä, savua ja vaaran himoa.
    - Erska

3. Vs: Ahvenistolla

Drifting on tuo kaikkein käsittämättömin moottoriurheilun muoto: Mennään rengaskauppaan ja ostetaan kaikkein vanhimmat ja käppyrimmät  talvirenkaat, ne alla sitten revitellään neljäsataa heppaisella, vielä niin että ovelimmat rakentaa lentopetrooliruiskutuksen takarenkaisiin, savun, liukkaudenja näyttävyyden lisäämiseksi. Kyllä mulle ne kierrosajat ja ajolinjat on tärkeemmät...

4. lollerboi

lollerboi Member

121
    0
    16
    Vs: Ahvenistolla

Meinasin rajatakin. Kaveri vaan tuntui jännittävän aidosti että miten tossa sladissa käy.

Petroolisuihkutus, onko näin? Huh, no mutta, kyllä ne vanhat Omegat tuolla meni näyttävissä sladeissa kuitenkin. Ja kaaret lekoilla ja kirveillä levitetyt. Pakko kai tässä on itekki rueta hommaamaan joku pieni ja sähäkkä kinneri.

Tänks kommenteista, saa täräytellä lisääkin!

edit: lisäsin huutomerkin!

5. Vs: Ahvenistolla

kaveri seisoo just jetsuleen siinä paikassa varikkokaarteen jälkeen mäessä missä menin 160 lasissa katon kautta rengasvallin yli. tässä mä vaan vielä pelleilen. ihan noin kuin selityksenä tohon suojelusenkeli kuvaan, on ollu sillä hommia...