Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Ahosan, 17 Helmikuu 2014.

  1. Ahosan

    Ahosan

    1
    0
    0
    Myydään vähän käytetty kamera, ollut hammaslääkärin käytössä. Voidaan myydä osat myös erikseen, mutta mieluiten koko paketti. Tuote on Helsingin Kumpulassa, vain nouto, toimitus lähialueille vain erillisestä sopimuksesta. Näin ostaja voi tarkastaa kunnon.

    Tarjoa.

    Yhteydenotot vain sähköpostitse sanni.aho@fimnet.fi.
     

    Liitetyt tiedostot:

    • image.jpg
      image.jpg
      Tiedostokoko:
      216 KB
      Katsottu:
      338
    • image.jpg
      image.jpg
      Tiedostokoko:
      197,7 KB
      Katsottu:
      330
    • image.jpg
      image.jpg
      Tiedostokoko:
      167,7 KB
      Katsottu:
      329
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 447
    440
    83
  3. komit

    komit Member

    358
    3
    18
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Vaikka ei sääntöjen mukanen ilmotus olekaan niin laitampa silti jo yv:llä kysymysten kanssa laittamani tarjoukset tähänkin näkyviin: runko 15 €, runko ja salama 50 €, koko paketti 80 €
     
  4. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Lähetin sähköpostia.
     
  5. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Oikeastaan Markku sun kamerakiintiö on jo täynnä, vaadimme jo kuviakin :)
     
  6. ppohja

    ppohja Active Member

    504
    34
    28
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Hieno linssi ja rengassalama. Ostaisin, ellei olisi jo tuollaiset :). Tai dental-versiona ei ole. Jos ostaja ei erikseen tarvitse dental-versiota, niin käykö että tulen vaihtamaan omani (hyvän) 100mm f4:än tuohon dentaliin?

    Aina voi yrittää..

    Noh jos pitkänmatkalaiset Hangosta tai Jojensiusta tarvitsette paikallista kuriiria, niin voin avittaa. Voin itse vaikka samalla sitten varata hammaslääkäriajan.
     
  7. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Mä en nyt oikein enää tiedä, miksi minulta vaaditaan kuvia, vaikka olen niitä lähetellyt kohtuu välein, monelta muulta "löytyy" aina jotain vanhoja kuvia, joita minä en ole viitsinyt kovin postata.
    Kunhan saan reproamisjärjestelmän kuntoon, niin tukehdutte vielä vanhojen mv-kuvien tulvaan ;))
    Tuo 100mm makro on minulle aika "tärkeä" objektiivi, aikoinaan myin K-version, ja nyt aloin kiinnostua vastaavasta josko tuo rengassalama vielä toimisi.
    Niin tai näin, eiköhän mulla ole oikeus ostaa ihan mitä haluan - luulisin ;P
     
  8. komit

    komit Member

    358
    3
    18
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Ei sattunu aikataulut myyjän kanssa kohilleen ja kun postia ei tueta niin jos markku tahi ppohja ostaa koko paketin ja tarjottelee runkoa + mahd. salamaa miulle?
     
  9. Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Varmaan toi 80.- on ihan passeli hinta, ebayssä tosta sais hieman enemmän. Ostajia ei ihan valtavasti kyllä ole. Itse olisin voinut noutaakin, mutta ei näemmä vastaile sähköpostiin. Joku muu saa vaivautua, ketä viitsii.
     
  10. ppohja

    ppohja Active Member

    504
    34
    28
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Johan ilmoitus on 24h ehtinytkin vanhentua täällä, "ei hirveästi ostajia", eli kaikki vempeleharrastajat jonottamassa oven takana..
     
  11. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Tarjosin selvästi enemmän, mutta myyjä vaikuttaa joko tyytymättömältä tarjoukseen, tai sitten on kyse vain liian harvakseltaan sähköpostin ja näiden sivujen katselemisesta.
    Jätän "taistelutantereen" teille ;) 
    Edit: Myyjä ei siis vastaa tarjouksiin.
     
  12. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Tapahtuuko täällä mitään, ollaanko edes myymässä mitään?
     
  13. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 458
    1 397
    113
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Sivun yläosassa on lueteltu myynnissä olevat tavarat.
     
  14. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Myyjältä ei tule mitään vastauksia kyselyihin ja tarjouksiin, se ei liene merkki innokkaasta myyjästä?
     
  15. komit

    komit Member

    358
    3
    18
    Vs: Pentax super A filmikamera,Pentax-M Dental macro 1:4 100mm, Pentax AF080C salama

    Minulle vastas, ei käyny aikataulut yhteen ja postittamaan ei suostu

    EDIT: mutta tuonhan olinkin näköjään jo kirjottanu, anteeksi siis turhasta viestistä