MYYTY Pentax K-x kitti Hintapyyntö 420e + pk Kesäkuussa verkkokaupasta alunperin hankittu kitti jonka olen ostanut melkein uutena paria keikkaa varten tänäkesänä. Nyt kamera on palvellut hyvin nämä tapahtumat ja siirryn taas yksirunkoiseksi kuvaajaksi. Omia huomioita kamerasta, AA patterit kestävät todella hyvin. En ole koko kesän aikana vaihtanut kameraan pattereita olen kuvannut näillä pattereilla n. 1300 kuvaa. Kameralla on tällähetkellä otettu yhteensä noin 1750 kuvaa. K-x:stä voi lukea lisää monilta arvostelusivuilta ja pääsääntöisesti sitä kehutaan todella hyvän hintalaatusuhteen kameraksi. Erityisesti kohinattomuutta kehutaan. Eli mukaan tulee orkkis laatikko, K-x, DA L 18-55mm kittiputki, usb-kaapeli ohjekirjat ja samat patterit mikkä on ollu heinäkuun alusta asti kiinni ja joilla on otettu n. 1300 kuvaa kuvia seuraavan linkin takaa: Dropbox - 404 MYYTY Pentax FA 50mm f1.4 Hintapyyntö 250e + pk Pentaxin valovoimainen perusputki. Pehmeä täydellä aukolla, mutta niin ovat enemmän tai vähemmän kaikki tämänkaltaisella valovoimalla varustetut normaaliprimet (enemmän vaikuttaa tarkennuksen osuminen kohdalle). Hyvässä kunnossa oleva yksilö jonka olen ostanut uutena toissakeväällä suomesta. Myynti tuli aiheelliseksi kun käyttö alkoi jäädä vähäiseksi DA 35mm ltd ja FA 77mm ltd putkien välissä. Polttovälit ovat turhan lähekkäin. Rakennuslaatu ei yllä limitedien tasolle mutta muuten ihan kelpo putki. Putkesta löytyy arvioita monilta sivuilta, esim photozone lta. Mukaan tulee FA 50mm f1.4 putki ja alkuperäiset etu ja takatulppa. kuvia seuraavan linkin takaa: Dropbox - 404 DA* 50-135mm f/2.8 + 67mm UV suodin Hintapyyntö: 700e + pk kuustoistaviiskymppisen kaveri, samaa sarjaa oleva sääsuojattu putki jonka kuvanlaatu on uskomaton läpi polttovälialueensa. Putki on hyvässä kunnossa, ulkoisesti siitä on irronnt yksi bajonettikiinnikeviiksi (ks. kuva) joka aiheuttaa vastavalosuojan pientä klonksumista joissain tilanteissa, mutta ei vaikuta käytettävyyteen tai toimintaan. Tämän putken olen ostanut Suomesta käytettynä. SDM tarkennus toimii itselläni, pari kertaa olen joutunut "herättämään" tarkennuksen mutta en muuta (kääntämällä tarkennusrengasta aluksi manuaalisesti päästä päähän). Ostettu alkuperäisesti 1.9.2008 FotoKonijnenberg ja putken sarjanumero on 9115188. Kuvanlaatu on uskomaton ja fiilis todella hyvä. Koko vaan on alkanut hiukan puskemaan vastaan omassa kuvailussa. kuvia seuraavan linkin takaa Dropbox - 404 Yhteydenotot jaitas(ät)gmail.com -Juho muokattu 16.8.2010 syy: lisätty kohteita ja hintoja tarkistettu
Vs: Pentax DA* 16-50mm f/2.8 | Pentax DA* 50-135mm f/2.8 Heitetääs uppia, vaikka ei näillä mikään tulipalokiire oo pois joutua