Myyn pois tämän erittäin vähälle käytölle jääneen Sigman kalansilmäobjektiivin Nikonin digijärkkäreille. Löytyy myös huuto.netistä numerolla #60391088. Olen uusi tällä foorumilla, mutta huuto.netissä palautearvo on 83, joten mistään huijauksesta ei ole kyse. Kuvia olen räpsinyt todella vähän, noin 250kpl. Tarkkaa ostopäivää en muista, mutta tulen kyllä hankkimaan kopion ostokuitista siitä kaupasta, josta olen objektiivin ostanut. Eli kuitti tulee varmuudella mukaan. Ja takuutakin on siis reilusti yli puolet jäljellä, siis yli 6kk. Myyn objektiivin pois, kun tarve sille on oikeastaan loppunut. Kuvamäärästäkin voinee havaita, että kovin suuri tuo tarve ei ole ikinä ollutkaan, mutta nyt olen tästä myös valmis luopumaan. Uutena tämän hinta on n. 700€. Tarjotkaa!! Ei vaihtoa mihinkään. Tarjoukset voi tehdä suoraan huuto.netissä tai sähköpostitse monsieurtahtinen@hotmail.com Jos tarjous on tarpeeksi houkutteleva, voin myös sulkea kohteen etuajassa. Huuto.netin sääntöjä noudattaen tietenkin. Hintapyyntö on alkaen 500€. Tinkiä toki saa, mutta näin vähän käytettyä, täysin uutta vastaavaa linssiä en kovin mielelläni myy halvemmalla. Saa noutaa Helsingistä tai voin myös postittaa ilman toimituskuluja Suomen sisällä (ulkomaille postittaessa ostaja maksaa postikulut).
Vs: M: Sigma 8mm f/3,5 EX DG Fisheye Nikon Edelleen myynnissä. Hintapyyntö on pudonnut 50€, josta se ei enää alemmas mene. Löytyy myös huuto.netistä numerolla 61200418.