Tämä meni. Kamerahyllyssä kevätsiivouksen paikka: vähälle käytölle jäänyt Nikon D1x myynnissä. Ostin tuon syksyllä 2005 käytettynä Heikintorin Helioksesta, sen jälkeen olen itse ottanut sillä korkeintaan tuhat ruutua, eikä käyttö ainakaan lisäänny joten laitetaanpa kiertoon jos jotakuta kiinnostaa. Pakettiin kuuluvat seuraavat: - itse runko - DK-15 anti-fog eyepiece -- öh, mikä tuo on suomeksi? höyryyntymätön etsimen lasi? -- rungossa kiinni, alkuperäinen etsimen lasi löytyy myös - 3 akkua (yksi alkuperäinen huonokuntoinen, kaksi itse uutena ostamaani Insmatin tarvikeakkua, hyväkuntoisia) - MH-16 laturi (itse uutena ostamani, laatikko ja takuulappukin löytyy vaikkakin takuuaika on jo umpeentunut aikaa sitten) - 4m firewire-kaapeli - videokaapeli - mahtava D1x-hihna jolla voi elvistellä kaupungilla Ohessa kuvia: edestä ja takaa. Jonkin verranhan kulumaa rungossa tietysti on, mutta esimerkiksi kumien irtoilulta, mikä taitaa olla yleinen ongelma D1-sarjalaisissa, on vältytty. Oston yhteydessä kamera huollettiin Nikonilla, valotusmittauksen valitsin uusittiin ja valotusmittari säädettiin kohdalleen. Tästä on paperit tallessa. Myyn tai olen myymättä tarjousten perusteella, mutta 330 euroa maksava saa heti. Yhteydenotot joko yv:llä tai sähköpostitse hmallat miuku gmail piste com. Kameraa saa tulla katselemaan joko kotiin Hyvinkäälle tai työpäivinä Helsingin Ruoholahteen, jos sovitaan aika (mielellään paria päivää ennen). Pääsiäisen aikaan olen matkoilla ja huonosti tavoitettavissa. EDIT: rahan lisäksi myös vaihtokauppa johonkin objektiiviin voi olla mahdollinen. Esimerkiksi joku Sigman/Tamronin/Tokinan 24..28-70..80/1:2.8 zoomi voisi kiinnostaa.