Mamiya RB 67 180mm/4.5 @5.6 Ilford FP4+ Xtol 1+1 10 min Fomabrom Variant 111 FB glossy Cezanne fts 5500
Vs: Fir Latelta jälleen kerran huippujälkeä... Aina vaan jaksan silti ihmetellä millä helpetillä Late saa mallit suostumaan näihin visioihin.... on se äijä
Vs: Fir Ei lisättävää tuohon Kenin vastaukseen, paitsi kiitokset hienosta kuvasta minultakin. T: Tomi
Vs: Fir Kommentoin jo FBhen mutta kopsataan tännekin. [QUOTE> [/QUOTE] Ymmärrän toki että tämä elähdyttää vanhoja pitkään kameraseuroissa riutuneita suomalaisukkoja. Tästä puuttuu kuitenkin se käsiala jonka olen tottunut Lauriksi tunnistamaan. Kuvassa ei ehkä ole teknisesti, eikä ehkä aiheelliseltikaan mitään vikaa mutta mielikuvia joita se tuo mieleen on: Kameraseurojen liitto Kameraseurakilpailu Vuoden kuva Voimaannuttava kuva Naiseuden tuska Suomalaisuus - karu luonto, karu elämä Papparaati
Vs: Fir Jos tekee sellasta kuvaa sitten ei voi tehdä tommosta kuvaa. Mikä ihmeen maailma se semmonen on?
Vs: Fir 70-lukulainen sävymaailma, tukkoinen ja ankea. Luulisi 6x7 negasta ja FP4:stä irtoavan sävyjäkin. Kapa
Vs: Fir Kuvasta vielä: ei minulle oikein aukea kuvan merkitys tai mitä sillä on haettu takaa. Pidin enemmän niistä tavallisista kasvokuvista. TJukka
Vs: Fir Et voi olla tosissasi? Onhan tuo puu jo sellaisenaan varsin kuvauksellinen juttu. Ja jos siinä istuu alaston nainen niin mitä vielä sä siihen kaipaat? Jokku kuvaa puita. Toiset alastomia. Sitten on niitä jotka osaa näitä vielä yhdistää.
Vs: Fir Tämä on oikein klassinen kuva. Ihminen ja luonto kuuluvat yhteen, ei se muuta kaipaa. Sarjana varmasti upea kokonaisuus.
Vs: Fir En tiedä mitään tälläisistä taidekuvista, mutta onko vähän liikaa tavaraa terävyysalueella. Leuasta sojottava oksantynkä jne. Tukkoiselta ja tuhnuiseltakin näyttää. Liikaa puoliterävää sälää kuvan reunoilla...
Vs: Fir On tietty oikeus olla tosissasi. Mä kysyinkin että ootko tosissaan ennen kun aloitan asiasta keskustelemaan. Mä aattelin että sä hiukan pilailet. Ite tykkään näitä katsoa ennemmin kun erään kuvaajan selfie luonto alastonkuvia.