Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pekka väsyneenä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 23 Maaliskuu 2009.

Solukämppikseni Pekka. Antoi minulle väsymyksestään kuvan meitin keittiössä.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Pekka väsyneenä

Mä tykkään tästä kuvasta vaikka en ehkä näkis Pekkaa väsyneenä kun se hymyilee ja silmät on noinkin paljon auki. "Pekka iloisena" sopis myös. tai "Pekka ilveilee". Hauska kuva ja hyvin toteutettu vihreinen taustoineen sekä rajaus on toteutettu tarkan hrkitusti sormistä palat pois ja päästä pala pois. Minusta semmoinen rajaus sopii tähän intensiiviseen kuvaan.

Huh, tulipa taas höpöteltyä monen kuvan edestä.

2. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Pidän, punainen tukka vihreällä taustalla. Omanlaisensa, tuolle vihreällekkin tilaa antava rajaus. Kuvasta ei kyllä näy Pekan väsymys, HIgg

3. Vs: Pekka väsyneenä

Muuten bra, mutta Pekalla on vähän turhan punaset nännit.

Tai siis paistaa jotenkin läpi.

Mut muuten aika bra keittiökuvaksi.

4. Vs: Pekka väsyneenä

Kiitti sulle ja muille palauttelijoille myös :)

Juttelin aamusella Pekan kanssa tästä kuvasta. Hain sellaista väsymyksen kuvaamista jotenkin aika hyväksikäyttävästi (en osaa paremmin ny muotoilla). Mut onnekkaasti epäonnistuin, kun Pekka on niin levollinen tässä, yllättävän läsnäkin.

Mulle tulee tästä vähän (siis jollain tapaa 'emotionaalisesti') lämpöinen tuutulaulufiilis, mut se varmaan liittyy siihen että tunnen Pekan.

5. oldnick

oldnick Member

415
    0
    16

Hassupekka