Peitsamo tekee tyylilleen uskollisena yksinkertaistettua kamaa. Kuva on varsin pelkistetty ja sikäli sopii aiheeseen. Vähän liikaakin pelkistystä, jos esim artistin kuvasta haluaisi nähdä. Taiteena pelaa kyllä, paitsi että toi ylempi mikki-mikälie on minusta liikaa.
En minä miksikään dokumentiksi tätä aikonutkaan Tuo ylempi mikki häiritsee minuakin hieman, mutta en jostain syystä halua poistaa sitä kuvankäsittelyohjelmalla. En tiedä miksi, mutta jotenkin tuommoinen kuvankäsittely tietokoneella tuntuu itselleni vieraalta. Kunhan joskus pääsen kondensiokoneen ääreen vedostamaan tästä itselleni kunnollisen vedoksen, niin todennäköisesti poltan tuon ylemmän mikin pois. Skanni on negasta, vaikka yleensä tykkään skannata ennemmin valmiita vedoksia, jolloin minun ei tarvitse tehdä suurempia muokkauksia tietokoneella. Ruutu on itse asiassa mahdottoman alivalottunut, ja ensiajatus olikin, ettei tuosta mitään tule, mutta kun vain vaivautui vähän kokeilemaan, niin kuvasta tulikin ylivertainen suosikki koko sessiosta. Ainoa tekemäni vedos päätyi vain joskus herra Peitsamolle itselleen, eikä ole tullut tehtyä uutta.