Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

peipponen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kostaja!, 30 Heinäkuu 2005.

    pidemmittä puheitta, lähimetsän männynoksalla majaillut lintunen tarttui kennolleni sigma 50-500:sta ulkoiluttaessa. Kommentit ovat tervetulleita!
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tämä kyllä kärsii liian keskeisyydestä. Muuten vaikuttaisi hyvin perinteiseltä lintukuvalta ilman sen suurempaa tunteiden tulemista. Eli varsinaisesti ei mitään vikaa mutta ei hyvääkään. Kriittisesti näin päivästä vaihteeksi.
     
  2. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Perustylsä ja peruslattea ja peruskeskeissommitelu vaivaa :) Onko pääosassa tuo oksa vai lintu.
     
  3. Lainattua toisesta keskustelusta:
    Hei kerros Homolordi muitakin sääntöjä mitä pitää kuvata ja miten? Onko olemassa esim jokin kirja missä sanotaan että mitä asiaa/esinettä/eläintä/näköistä ihmistä saa kuvata missäkin ympäristössä ja millä tavalla?

    Kuvasta voin sanoa että kuuluu niihin parempiin koirakuviin mitä olen nähnyt. Yleensä aika perustylsää juubaa mitä laitetaan esille. Tipellä oli myös aika nafti otos.
    _________________
    / Kokkola - Jyväskylä /

    Nomutta Hei kerros JUHOKEROLA sääntöjä mitä pitää kuvata ja miten? Onko olemassa esim jokin kirja missä sanotaan että mitä asiaa/esinettä/eläintä/näköistä ihmistä saa kuvata missäkin ympäristössä ja millä tavalla?
     
  4. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Minä en rupea kertomaan kenellekään miten pitää kuvata, kerron vain jos en pidä tai pidän kuvasta. Toivon että kommenttisi annettiin yhtämonen oluen myötävaikutuksen alaisena (kuin omani aikanaan).

    Poistin toisen viestisi (tuplaviesti).
     
  5. Kunhan kysyin....
     
  6. ok, itse pidän kuvan kauniista väreista ja selkeydesta... mut ilmeisesti makuja on monia... kiitos kritiikistä!
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Aivan, kannattaa huomata että tausta varastaa huomion aika paljon tässä. Itse lintuhan on onnistunut monessakin mielessä jne.
     
  8. Aika paljon voisi rajauksella parantaa. Perinteinen vetää tietty takaa ja alhaalta pois. Vähän räväkämpi voisi olla reilusti pois sekä ylhäältä että alhaalta. Mukavasti lintu on näkyvissä ja taustakin on kiva minusta.
     
  9. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Keskellähän tuo, mikä lienee harkittu juttu. Mä haluaisin nähdä näissä lintupönötyskuvissa aina jotain vaikka pientäkin ekstraa sen pönötyksen lisäksi, nyt sitä oikein ole. Ja hyvät ihmiset elkää pakatko nuin rankasti niitä kuvia!