Vs: Usko tulevaisuuteen Tästähän tykkään. Sellainen rehellisen oloinen ilman yliyritystä. Ainahantapani mukaan purnaan, niin vasemmalle ylänurkalle hieman photarointia. Kpa
Vs: Usko tulevaisuuteen Joo, kuva on oikea valopää. Ei riitä taidot, kun on noita hiuksia tuossa tiellä - muuten kyllä photaroisinkin.
Vs: Usko tulevaisuuteen No ei tuo paha varjo ole, mutta voit vähän ottaa terävyyttä veks, niin saa ihon vähän antamaan anteeksi. Clarityä -5-10 - nykyobjektiivit bruukaavat olla niin teräviä, että pienellä softauksella voi hakea vähän "imartelevuutta" aikuisiin kasvoihin.
Vs: Usko tulevaisuuteen Jos haluaa vain säätää keltaisten alueiden väriä neutraalimpaan siniseen, eli yksittäisistä hiuksista tarvitse välittää. Ne näyttävät ihan luontevilta saadessaan vaikkapa kloonauspensselillä itseensä taustan värin.
Vs: Usko tulevaisuuteen Pensseliin sekoitustilaksi "väri" ("color") ja pari pyyhkäisyä. 3-4 sekunnin raskas työ. Jos haluaa, niin hiukka tummennusta perään.
Vs: Usko tulevaisuuteen Tai sitten olisi kuvaa otettaessa huomioinut sen ja siirtynyt tai siirtänyt mallia hieman?
Vs: Usko tulevaisuuteen Haluttu väri, ottaisin taustasta jonkun muun, jos keltaisen häiritsevästä huomionsitomisesta haluaa eroon. Se 3 sekuntia:
Vs: Usko tulevaisuuteen Näkemysasia, taustan valotäplä voi toisaalta tuoda kolmiulotteisuutta kuvaan.
Vs: Usko tulevaisuuteen Mun mielestä tuo taustan värittömyys tuo kuvasta tylsemmän näköisen. Kuvasta katosi auringonvalon raikkaus.
Vs: Usko tulevaisuuteen Se olisi ollut eittämättä paras ratkaisu. Tässä tapauksessa kuvauslokaation vaihtaminen 10 metriä ja keltaisen alueen sijoittaminen päästä irti
Vs: Usko tulevaisuuteen Nyt kun useammin katson kuvaa, olen vakuuttunut siitä, että valoalue tuo eloa taustaan.
Vs: Usko tulevaisuuteen Meinasin heti sanoa vastaan Kapalle että en poistaisi niitä valopalloja. Jätin sen tekemättä että ei tule sellanen tunne että olen periaatteessa aina eri mieltä kun Kapa. Näkemykseni on vain erinlainen ja nyt kun tuli muiltakin kommenttia että se keltainen valo on parempi, tohdin minäkin olla sitä mieltä.