Nuo on ovat varmaan sitä aikuisten asiallista käytöstä? Sopii nykyhetkeen, kun laukkua ei moderoida, ota kuitenkin huomioon, että jokaisen nimimerkin takana on oikea ihminen ja vaikka haukutkin nimimerkkiä, haukut oikeasti ihmistä ja jonkun kunnia voi loukkaantua..tai mitäpä se minulle kuuluu.
Näistä herran ohjeista näkee kyllä kuka on kostunut ja millä aineella. Ymmärrän että asioiden oikaiseminen voi ärsyttää, mutta kannattaisi varmasti pysyä totuudessa edes jossain määrin, niin näitä juttuja ei tarvitse muiden korjailla. Mutta minkäs teet, kun alkaa taas se proo-läppä, jossa mielikuvitus laukkaa ja faktat lentää jorpakkoon. Pehmeä filminkehite on aiheena, ja varmasti ihan asiallisista ohjeista/tiedosta on hyötyä monellekin, keksityistä jutuista saunanlaiteilla taas pelkkää haittaa. .
Mukavahan noita Huru-ukkojen jorinoita on lueskella. Mukavaa viihdettä. Olen myös sitä mieltä, että jos otsikon alla pyritään asian sisältöön, niin silloin jorinat kuuluvat muualle. Tai saahan niissä kommenteissa jorinoita olla, jos pysyvät asiassa. Jotkut lukevat näitä oppiakseen ja saadakseen ohjeita. Kokemus tuo myös mukanaan poikkeamia "virallisista ohjeista", mutta nekin voi esittää asiallisesti ilman ilkeilyä. Paljon näissä viisaitten ohjeissa on mutua, mutta antavat kuitenkin lähtökohdan omaan kokeiluun, joka tuntuu nykypäivänä olevan jotenkin hakusessa. Kapa
JV, olen sen verran pitänyt mustavalkovedostuksen kursseja, etten ole mistään hämmästynyt. Siksi olenkin tarkka ohjeistuksista, ettei niitä voida tulkita väärin. On uskomatonta, mitä kaikkea voi tapahtua yksinkertaisten asioiden ympärillä. Nykyisin olen keskittynyt lähinnä ohjeistamaan digitulostusta. Siinäkin olen törmännyt uskomattomiin asioihin. Vaan siksipä opetan. Kapa