Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Mikä ettei. Sitten on maisemarunkkareita ja rakennusfetistejä. Ainoat normaalit ovat ne, jotka kuvaavat teinityttöjä autonäyttelyissä ja sambatapahtumissa.
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Niin, normaali ihminen joka käyttää kameraa menee american car shouhun tai vastaavaan "kuvaamaan autoja" vaikka kuvista melkein kaikissa on mainostytön takapuoli...
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Noi kukkien kuvaajat ne vasta pervoja on.... niitähän tuolla niityillä pyörii vaikka kuinka. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset - kuvissa pelkkiä sukupuolielimiä! No, kasvien, mutta kumminkin! Aivan retropervoa!
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Entäs sitten kuvaajiin sekaantuvat mallit...eikös niitäkin ole....pervoa.
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Nimenomaan näin päin eikä malleihin sekaantuvat kuvaajat! Joku roti!!
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Juu, mutta sen 55:n normali kiinostus 16-vuotisisiin on eri asia kuin että likka olisi 15. Siinä on se sairauden raja! Pitää kysyä paperit, jotta saa selville onko sairas vai kuvaaja.
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Samainen pimeä lukijakirjoitus oli sitten tänään tulleessa Kirkko & Kaupunki -lehdessä. Eikä siis edusta lehden tai seurakuntayhtymän näkemystä. Lehti on melko mainio, elää ajassa ja julkaisee mielenkiintoisia ja ennakkoluulottomia juttuja. T. Kerkko.
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Ai sulle tuli nyt vasta - mulle toi tuli jo ajat sitten. Olihan siinä kiva juttu mezgaamisestakin (onkimisesta) Vanhankaupungin lahden maisemissa (pitääkin ottaa onki esille ja soudella sinne lähipäivinä - syksyllä saa kivasti fisua ja paikka on ihan himan lähellä !) ... Ja tuo mielipideosastokirjoitus ei ole -tietenkään- mikään lehden kanta tohon asiaan (kuten jo aiemmin mainitsin). Lähinnä sen läpipääsy osoittaa liberaalia suhtaumista hieman niiden pöhkömpienkin (anteeksi vain Te kaikki aivan turhaan hysteeriset ihmispolot) lähimmäisten mielipiteisiin ? Onhan tuolla palstalla ollut myös itse lehteä kritisoiviakin mielipiteitä. Ihan kiva lehti ... Ihan kiva ... Toimii ! Luterilaisuus rulettaa ! -E Edit : Vai mitä ? Edit2 : GO LUTSKUT GO ! (Olen itsekin lutsku)
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Ps. Ehkä me jotkin valikuvaajatkin vaikutamme -toisinaan- aika hysteerisiltä ? Sillä tuollaisia hupsuja juttujahan on ollut maailman sivu (kaikenlaisia "mielipiteitä" siis) - ehkä ei kannattaisi olla niistä juur moksiskaan ? Mutta pitäähän nyt hieman pitääkin puolensa jos ja kun kaikenmaailman hysteeriset kontrollipyrkimykset alkavat saamaan yybersairaita muotoja, vai pitääkö ? Edit : Olkaa siis alati valppaina !
Vs: "Pedofiilit kuvaavat lapsia" Äh, joo, tarkemminsanottuna löytyi lehtipinosta vasta tänään, taisi tulla toissapäivänä. Ja kuten sanoit: Go Dr Luther Go. Hienon asian teki kristinuskolle. Olen juuri lukenut Waltarin Mikael Karvajalkaa, jossa Waltari hienosti käsittelee uskonpuhdistusta. T. Kerkko.