Vs: kitaranrenkuttaja Onneks on vaan soittavinaan. Eihän Squierista mitään oikeeta soittoo irtookaan.
Vs: kitaranrenkuttaja "Onneks on vaan soittavinaan. Eihän Squierista mitään oikeeta soittoo irtookaan." Lainaus käyttäjältä Virus. Olen eri mieltä. Ainakin tämän tytön käsissä Squier soi erittäin hyvin. T Jukka
Vs: kitaranrenkuttaja Heh heh... Aika kovia Squierin soittajia on kylla joskus kuultu. Se on hassua miten kitaran merkki unohtuu jos keppi on hyvan soittajan kasissa. Vanhat japsisquierit ainakin taisi puiltaan olla parempia kuin nykyiset viidesta palasta liimaillut Fenderit.
Vs: kitaranrenkuttaja Mukava kuva. Kerrankin näkee kitaranpito+nainen kuvan, jossa otteet kitarasta on uskottavan näköstä.
Vs: kitaranrenkuttaja Itse leikkaisin alhaalta liki vibrakampea poikki, vaikka taustakankaan paras kaari siinä menetetäänkin. Ja laittaisin kuvaan vähän vinjettiä. Niinpal söpö kitaristi.
Vs: kitaranrenkuttaja Juu. Itse olisin ehkä leikannut lirun enemmän ja vinjetannut myöskin lievästi enemmän mutta oikein hyvä näin -ehdotuksiahan nämä tosiaan vain ovat.
Vs: kitaranrenkuttaja Mitä mieltä kuvaaja olis sellasesta ehdotuksesta että taustaa blurrais. Mua hiukan tökkii noi kankaan rypyt. Voipi olla että se on tarkotuksella jätetty, ja tälläisen yksinkertaisen kuvaajan niska alkaa pykiä.
Vs: kitaranrenkuttaja Hyvä idea, mutta tuppaa photoshopilla tulemaan epäluontevan näköinen. Olisi kuvaushetkellä pitänyt jättää enemmän mallin ja taustan väliin tilaa. Saa tehdä malliksi, jos osaa. Mulla tulee niin tökeröä jälkeä kun joskus olen yrittänyt. T Jukka
Vs: kitaranrenkuttaja Niin, jos haluaa ko. tyttöä ja kuulla kitaraa, voi katsoa www.yarocksm.fi ja vasemmalta alhaalta videot ja voittaja lights out, varkaus. Voittivat siis viime vuonna yläastelaisten rock-kilpailut. Kaikki biisit on tehnyt ko. tyttö ja sanat myös. Olen opettanut hänelle kitaransoittoa viisi vuotta ja bändikurssilla hän on ollut kaksi vuotta. Käy vieläkin tunneilla, soittelemme enimmäkseen jatsia nykyään. Voitti hän yhden laulukilpailunkin, on nimittäin aika hyvä ääni ja tarkka korva. Basisti kävi saman bändikurssin ja vuoden soittotunneilla. Niin ja saivat kunniamaininnan Savonlinnassa olleessa bändikilpailussa ja palkinnoksi ilmaisen demoajan studioon. Demo on erittäin hieno. T Jukka
Vs: kitaranrenkuttaja Jos nyt piitää jostain vielä sanoa "asiaa", niin tytölle sopisi paaaljon paremmin syliin tuollainen musta LesPaul, vaikkei aito Kipzoni oliskaan ;-)
Vs: kitaranrenkuttaja Pitihän tuo kokeilla. Minusta kuva parani blurraamalla. Vielä enemmän tai vähemmän blurria...makuasia. Tämä säätö on tehty noin viidessä minuutissa, joten blurrauksen reunat eivät ole todellakaan parhaat mahdolliset, mutta eron kyllä huomaa. Ei minusta kyllä alkupeäinenkään huono ole
Vs: kitaranrenkuttaja Voisitko kertoa, miten tuon teit? Näyttää erinomaiselta. Pidän myös siitä, että valo näyttää jotenkin pehmeämmältä. T Jukka
Vs: kitaranrenkuttaja Tässä kuvassa taustakankaan ja kohteen väriero on niin selkeä, että toteutuksen voi tehdä usealla tavalla. Tässä pikaisessa esimerkissä valitsin taikasauvalla taustakankaan napsuttelemalla toleranssin ollessa 12. Tämän jälkeen valinnalle feather 2px ja photoshopin lens blur. Tämän arvoja en nyt muista, mutta kannattaa kokeilla miltä näyttää. Lopuksi vielä vinjetointia päälle. Alkuperäiseen suosittelisin tekemään valinta pathilla(pen tool) ja sen jälkeen hiuksien valinnan säätöä quick maskilla tai jotenkin muuten. Samaan tulokseen pääsee hyvinkin monella tavalla eikä tämäkään ehkä ole helpoin, mutta jokseenkin toimiva.