No huh mitä vedätystä oli tuo konkurssimyynti... Lähdin tohkeissani matkaan suht' kaukaa, kun ajattelin, että käyn ostamassa tuolta litun alle tukkuhinnan (+ velipojalle PC:n yms. sälää). Olin paikalla jotain 9.45, mutta jo tuolloin ulkona oli varmaan 200 metrin jono. Klo 10 avautuivat ovet ja jono purkautui aika äkkiä sisään. Hirveä tungos... Etsiskelin näyttöjä ja löysin yhden 19" tuumaisen (en muista merkkiä), mutta senkin hinta oli vajaa 600 euroa. Tavaraa oli aika paljon, mutta lähinnä tulostimia, romppuja, turhaa softaa jne. Mutta suurin järkytys mulle olivat nämä hinnat, joiden piti olla alle tukkuhintojen. Esimerkiksi Epson Stylus Photo RX620 maksoi PC-Superstoressa 305 euroa, kun alin hinta MBnetin hintavertailussa on 235 euroa. Perus CF 512 kortista olisi saanut pulittaa yli 40 euroa, kun hintaseurannan alin hinta on 26 euroa... Eli aika järkyttävää kusetusta mun mielestä. Mukaan tarttui vain pari satsia GB:n akkuparistoja.
Kusetustahan toi oli, mutta silti ihmiset kantoivat normaalihinnoilla kauhean määrän roinaa ulos. Kaikki, mikä ei ollut pultattu kiinni, tuntui lähtevän mukaan. Hyvä jippo.
Eihän nekään ollu alessa? Kävin itse kurkkaamassa paikalla 16.00 -> eikä siellä ollut mitään ostamisen arvoista omasta mielestäni. Kaikki tavarat eivät edes olleet halvennuksessa..
Maksoin 10€ 2300mAh satsista. Joistakin tavaroista alennukset laskettiin kassalla. Ovelasti oli revitty alkuperäiset hinnat tuotelappulista pois. Mutta tosiaan kuten Tareone sanoi, niin kaikki tuntui kelpaavan. Hintatietoista porukkaa... Kassajonotkin oli kyllä aika melkoiset!
Sillähän on hyvä laittaa kyltti, ALE -50% Ei vaan kerro mistä se alennetaan... Alle tukkuhintojen = 5% pois OVH:sta.
Kivi vierähti sydämeltä. Mä täällä susirajalla itkin jo verta, kun pitäisi ostaa videotykkiä, skanneria ja vaikka mitä... Kuvittelin Elämäni Tilaisuuden menevän sivu suun