vähän isompana: Aukea.net, virtuaalinen luomisgalleria Olen vietellyt pahimpia helteitä sisällä tuijottaen Monty pythoneita ja lukien jotain eurooppalaista salatietoa. Tämän olisi tarkoitus olla ensimmäinen osa mun hyvin nöyrännimistä MAAILMA-sarjaa. Kokoa tällä turkeleella on kahden a3:n ja sekalaisen kymppikuvasilpun verran.
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain Pitipä vähäsen aikaa katsoa kuvaa. Omaperäinen ja tyylikkäästi toteutettu, ilmeisesti kuvat ihan saksittu paperille. Hiukan sulattelua vaatii kieltämättä kuva, kun ei oikein meinaa päästä ajatuksen sisälle. Onnistunut kuva kuitenkin, sekä erilainen.
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain Tuli tänään tämä kuva mieleen, kun Iltasanomat otsikoi:" Banaani vai kurpitsa" Turun ja ympäristökuntien naimapuuhia. Turun aluekarttaa verratiin banaaniin ja kuntaliitoksen kurpitsaan. Ajattelin, että onkohan tässä on sen tyylinen ajatus takana: Paikasta X otetut kuvat kasataan muistuttamaan paikan aluekarttaa ja leikataan vielä sisäisen aluejaon muotoja muistuttavaksi. Onko ja jos niin, onko tämä Miehekkälä?
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain [ehdin kirjoittaa tämmöisen] Kiva että tykkäätte katsoa Onko tässä muuten teille katsottavan lisäksi tunnettavaa tai mietittävää, vai tuleeko tyhjänjauhamisen fiilis? Mine olla itte ihan sokia ja turta ja juuri nyt tämä näyttää joltain ef:n kielikurssibrosyyrin kuvitukselta ja siten fiilarit vähän vesittyy. Kuvat saksin ja liimasin paperille, oikealta vasemmalle eli takaperin luoden. Heh, ehkä lähinnä persus edellä puuhun Minulle tuli muuten tosi lämmin olo siitä että sanoitte (vaikka ehkä tavan vuoksi) tätä kollaasia kuvaksi. [ja sitten huomasin että tämmöinenkin oli tullut] Ehkä tässä sittenkin on jotain universaalia Tiedäthän, valkosolut voi olla verelle vähän kuin valkohait merelle. Minä tein tämän oman mielen ja eritoten oman havainnon kartaksi, uusi luominen joka silmänräpäyksellä ja semmoista linjaa. Tämä ei siis ole minulle tietyn paikan, vaan yhden sellaisen luomisen muotoinen, tuolla vasemmalla on rojut sisästään posauttava heureka, joka on lähettänyt vastavoiman puuttuessa itsensä kosmiselle retkelle entistä kauemmas lopputulemastaan eli tuosta oikean nuoresta herrasta. Mutta olen kyllä niin pahuksen iloinen siitä että sulle tuli tämä tänään mieleen - että - kyllä tämän on pakko olla myös Miehekkälä. Ja tuon esittämäsi tyylinen tai mallinen ajatus tässä siis on. .. muoks: Niin hitto vie, et vissiin meinannutkaan mitään Miehekkälä -nimistä paikkakuntaa? Jos, niin kyllä tuosta hyvin miehisen, itsenäisen ja ylpeän konttaajan löytää myös. Ja tippurisen pelin sieltä, missä ne jatkeet yleensäkin on.
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain Hep, tonttulakkikuviossasi on jotain. Kubistit taisi hakea eri näkökulmia juuri samalla tavalla? Siis kolmiulotteisia palasia eri kulmista taulun loogiseen paikkaan aseteltuna. Hyvä idea, pitääkin joskus kokeilla pistää eri kulmasta kuvattuja palasia vierekkäin.
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain Paikkakunnasta: Muoto näyttää päivänselvästi ameriikkalaiselta vapaudenpatsaalta (kyljellään). Aiempi ajatustenvaihto ei viittaa siihen mitenkään, mutta jos se kuitenkin olisi, kuvan ajatus olisi harvinaisen moniulotteinen ja siksi fiksu.
Vs: Maailma 1 - genesis tai jotain Näyttääkö sun mielestä kyljistetty vapaudenpatsas konttaavalta mieheltä? Fiksuudesta en tiä, aika sisään päin kääntynyt tämä on. Ehkä tämä on joku unitonttulakki mun lapsuudesta tai känninen iskä. Ymmärsin, että eniten korpeaisi nämä kuvan alle ilmestyneet jonkun samannimisen fooruminkäyttäjän sepustukset? Pitäisi varmaan ruveta kirjoittamaan päiväkirjaa, sen toisen.