Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Paskojen kuvien ketju. Postaa paskin kuvasi.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 22 Maaliskuu 2006.

Aika monessa kuvassa ollut horisontti vinossa...

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 474
    209
    63
    Kiitokset ja hyvä kun joku muukin näki ja oivalsi asiaa eri syvyydellä, kaikki ei ole pintaa :)

Olen kyllä tämän ketjun tarpeellisuudesta täsmälleen samaa mieltä kuin monesta Sirenin aloittamasta, totaaliturha ja kaistaa turhaan kuluttava... Nyt oikein kerätään kuvia jotka perseestä..

Onko tämä sinulta tahallista trollia Mike, kun et huhujen mukaan ole ollut ihastunut saamiisi kuva-arvioihin kaikilta osin?

2. viihdyttävä ketju.
    vähän löysiä tähän lievästi jännittyneeseen ilmapiiriin..

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 474
    209
    63
    Hyvä vastaus, näinhän tuo voi olla!

4. Jpu mitä mieltä sä nyt olet tästä ketjusta ..

5. "Liitetiedosto on liian suuri. Siinä on liikaa paskaa
    Liitteen maksimikoko on: 100 KB"

6. Papu

Papu

789
    0
    0
    Ideana tää on hauska mutta ei kovin kiva alustus.. Mikä makkaranpaistokuva?

7. Mike

Mike

699
    0
    0
    En ole nauranut laukussa ennen näin kovasti. Tredissä on ideaa vaikka sen itse keksinkin, hauska katsoa näitä kuvia. Ei siis ole trolli, vaan hieman sarkastinen. Odotan vain kuvasti mvuoren kommentteja, mestarin pitäisi tehdä näistä kuvista täydellisiä kunnon tyhjänpäiväisellä stroorilla.

Puranen, otat niistä lentsikoista vain kuvia, varo ristivarjoja. ;)

Tuo talbot kuva on kyllä aika susi, samoin tuo yksi mikävitunkuikkaonkaan-kuva :D

8. Boost

Boost

591
    0
    0
    Mitä mitä?! Tuohan on selvästi ketjun paras kuva, jopa liian hyvä ollakseen täällä.

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Itse asiassa kyllästyin jo koko aiheeseen. Poistin kuvan.

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 474
    209
    63
    Johan sen jo sanoin, että minusta on erittäin turha ja turhaan kaistaa vievä ketju...

Tähän ketjuun ilmestyy kuvia ja luultavasti paljon... jokaisen lataaminen vie kaistaa.. ja pitkässä juoksussa kaistaa kuluu enemmän kuin yhden foorumilta poistetun tyypin yksioikoiset kysymykset ja muu show...

Tästä voi päätellä, kuten ircissä puhutustakin, että oikeasti pahoitit mielesi kun kuvistasi sanoin näkemyksiä jotka poikkesivat omista käsityksistäsi. Olen pahoillani, että luulin olevan ok. kertoa parannusehdotuksia, en mielestäni mennyt asiattomuuksiin.. Sorry vaan!

11.  
  12. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Hyvää shittiä...

EDIT: Nyt jo harmittaa että laitoin tän kuvan esille. Arkistosta löytyi ihan käsittämätöntä luonto/maisemashittiä... Voi hyvää päivää, mitä minä olen joskus oikein ajatellut kun olen noita kuvannut?! Ja vielä poltellut kuvat useammalle levylle varmuuskopioiksi etteivät vahingossakaan tuhoudu!! Huh huh... :)

13. Tästä saisi loistavan sarjan vuoden 2008 Fotofinlandiaan....

14. Kaikki Sireenit vähä arkoja tuon kritiikin suhteen ...

15. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    Pitäähän mestariotoksia suojata varkailta =)

16. JPu

JPu Well-Known Member

5 474
    209
    63
    GF hyvä, eihän tuo jonkun vastauksen hyväksi toteaminen ole sama asia kuin mielipiteeni tämän ketjun tarpeellisuudesta!?

Eikä mielipiteellä pitäisi olla muutenkaan suurta merkitystä, sellainen on jokaisella ja saa olla erilainen, hyvähän tuo vaan on, että ihmiset voivat olla erilaisia ja erimieltä, sulassa sovussa :)

Olenko jotenkin suututtanut sinut tai alkanut ärsyttämään? Jos olen, niin pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus!

17. MJK

MJK

1 436
    0
    0

Jariii, kun luet tämän pistäs tuo kuva takaisin näkyviin. Siitähän tämä ketju näemmä kuitenkin sai alkunsa.

18. Ei missään nimessä..Ei ollut tarkoitus aiheuttaa eripuraa..Peace

19. Mike

Mike

699
    0
    0
    Parannusehdotuksia, mielestäni se ei semmoinen ollut, vaan keksit vian kun et muuten saanut negatiivista sanoa. Edelleenkään en ymmärrä sanaa ristivarjo, sen kun joku selittäisi niin voila!

Sireenit ottaa nokkiin kaikesta, se kuuluu asiaan Nieppi.